گزینه‌ی اول سرمربی‌گری پرسپولیس مشخص شد

با منتفی شدن حضور برانکو در ایران، مربی سرشناس اسپانیایی گزینه‌ی اول سرمربی‌گری پرسپولیس است.

گزینه‌ی اول سرمربی‌گری پرسپولیس مشخص شد

 پریرا، سرمربی سرشناس اسپانیایی اکنون گزینه اول پرسپولیس برای هدایت قرمز‌های پایتخت است.

به گزارش وب سایت «ورزشی»، در حالی‌که رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس گفته بود تا پایان هفته‌ای که گذاشت، سرمربی جدید معرفی خواهد شد؛ اما از همان ابتدا مشخص بود که سرمربی جدید پرسپولیس، پروسه پیچیده تری خواهد داشت.

پرسپولیس پس از خروج یحیی از این تیم، به دنبال بازگشت برانکو برای هدایت تیم بود. اما با درگیری برانکو در تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا، بازگشت او بسیار دشوار بود. طی جلسه‌ای که روز چهارشنبه در قطر، محل برگزاری جام ملت‌ها بین درویش و برانکو برگزار شد، حضور برانکو به طور قطع منتفی اعلام شد. حتی برای نمایش حسن نیت، جریمه دیرکرد مالیات او نیز پرداخت شد. اما برانکو باز هم به پرسپولیس پاسخ منفی داد.

باشگاه پرسپولیس پس از اعلام خبر عدم امکان همکاری با برانکو، بلافاصله برنامه‌ی انتخاب سرمربی را از سر گرفت. این باشگاه از میان 10 گزینه‌ی ممکن، به دنبال مربی خارجی جدید پرسپولیس می‌گردد.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، از چین می‌آید؟

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، از چین می‌آید؟

حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که در میان گزینه‌ها، خاویر پریرا، سرمربی سرشناس اسپانیایی به اولین گزینه‌ی سرمربی‌گری سرخ‌پوشان تبدیل شده است. نامی آشنا که پیش از این نیز برای سرمربی‌گری پرسپولیس شنیده می‌شد.

این سرمربی ۵۷ ساله اسپانیایی، فصل گذشته سکان هدایت تیم شانگهای پورت را عهده دار بود.  در نهایت او موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی سوپرلیگ چین را کسب کند.

پریرا سابقه خوبی هم در عرصه مربیگری دارد. این مربی اسپانیایی روی نیمکت تیم‌های بزرگی مثل لوانته، فولام، واتفورد، وایادولید، آلاوز و … به عنوان دستیار و سرمربی نشسته است. حال باید دید مذاکرات پرسپولیس با خاویر پریرا که اکنون اولین گزینه‌ی آنها است به کجا خواهد انجامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *