گل‌محمدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

گل‌محمدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم ، تیم پرسپولیس تهران در یک مسابقه حساس در ورزشگاه آزادی در برابر تیم سپاهان اصفهان قرار گرفت. در این مسابقه پرسپولیس 10 نفره با نتیجه 0-1 نتیجه را به سپاهان واگذار کرد. سرمربی تیم قرمزها درباره این دیدار صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید. با ما در سایت ورزشی همراه باشید.

 

صحبت های یحیی گل محمدی درباره تیم سپاهان:

سرمربی تیم پرسپولیس بابت باخت در برابر اصفهانی ها از هواداران باشگاهش عذرخواهی کرد. به گزارش سایت ورزشی ، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از شکست در برابر سپاهان گفت: باید از تمام هوادارهایمان از این باخت عذرخواهی کنم. با حضور گرم و پرشور متاسفانه نتوانسته ایم آنها را خوشحال کنیم. من از این بابت واقعا تاسف می خورم. در نیمه اول واقعا تحت تاثیرات سپاهانی ها بوده ایم.

فرجی انتخاب اول گل محمدی در غیاب گولسیانی

یحیی گفت نیمه اول تحت تاثیرات سپاهانی ها بودیم:

ما نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم. تحت تاثیر حریف بودیم و نیمه خوبی برایمان رقم نخورده است. در نیمه اول تیم ما 10 نفره شد و پریرا را از دست دادیم. با تعداد 10 بازیکن تنبیه شدیم. نیمه دوم اما بازیکنانم شجاعانه بازی کردند. آنها دفاع خوبی در برابر سپاهان داشتند. شرایط بازی در نیمه دوم واقعا دشوار بود و ما موقعیت هایی نیز به حریف نداده بودیم. واقعا در بد موقعی گل خوردیم و اصلا قابل جبران نبود و در نیمه دوم به بازیکنان خودم افتخار می کنم.

 

باخت ما بد موقع بود و کارما در قهرمانی سخت شد

گل محمدی در ادامه گفت که باخت ما خیلی بد موقع بود و کار ما برای قهرمانی واقعا سخت شد. فاصله زیاد بود و اصلا نباید امیدمان را از دست می دادیم. باید تلاش خود را بیشتر نماییم. من از فوتبالیست های خودم می خواهم که تسلیم نشوند و فکر نکنند که ما قهرمانی را از دست داده ایم و باید همیشه امید داشته باشیم. درست است که کار سخت شده است و ما به امید خدا می توانیم جبران نماییم.

 

گل‌محمدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

مصدومیت پور علی گنجی از ناحیه گردنش بوده است. درباره آخرین وضعیت مرتضی پور علی گنجی نیز گفت: خبر خاصی از وضعیتش ندارم. باید ام آر آی بگیرد و در بیمارستان است و فعلا اطلاع دقیقی از وضعیت او ندارم. مصدومیت از ناحیه گردن بوده است. گل محمدی درباره اینکه چرا بعد از 10 نفره شدن تیمش، از عیسی آل کثیر استفاده کرد و آیا از نتیجه مساوی راضی نبود گفت: ما مهاجم بیرون کشیدیم و یک مهاجم اضافه نمودیم. دقیقا می خواستیم با سرعت به فضاهای پشت دفاع حریف برسیم و همچنین دفاع جانانه تری داشته باشیم و تمام این موارد به همین خاطر بوده است.

 

پرسپولیس در این مسابقه باخت! صحبت درباره مسائل مالی خریدار ندارد!

یحیی درباره این بازی گفت: ما این بازی را باختیم. متاسفانه امتیاز نگرفته ایم. حالا باید در این مورد صحبت انجام دهم و فکر می کنم که گوش کسی خریدار و شنوای مسائل مالی نیست در هر باشگاه وقتی تیم می خواهد قهرمان شود باید به روزهای خوبش برگردد، باید روزهای خوشی برای طرفدار بسازد. ما باید وظیفه خود را درست انجام دهیم. در این مورد و بحث ها فعلا هیچ صحبتی ندارم. باید ببینیم در بازی های بعدی چه اتفاق هایی می افتد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره سکوتش گفت:

اتفاق های زیادی در چند ماه قبل افتاد. من نمی خواهم راجب این مسائل زیاد صحبت کنم. بیرون و داخل تیم ما وضعیت خوبی نداشت و در بحث داوری در آمار اشتباهات داوری تیم ما قطعا صدر جدول این مشکلات است. اتفاق هایی پیش آمد که تیم ما باخته و الان حرفی بزنیم شاید کسی زیاد اهمیت ندهد. مثلا در 5 دقیقه آخر داور دو خطای خیلی راحت به سپاهان هدیه داد.

 

داور دقیقه هایی از بازی را به آسانی به تیم حریف داد!

بازیکن مقابل روی کمال پریده سر زده، خطای کمال را گرفت. عیسی آل کثیر از حریف رد شد و بعد داور سوت زد و خطای عیسی را گرفت. در دقیقه هایی تیم ما تحت فشار بود و بازی را راحت به تیم حریف می داد. شاید بیننده ها و تماشاگرها زیاد این مسائل را متوجه نشوند. ما فوتبالی هستیم و تمامی این شرایط را دیده ایم. صحنه های مختلفی بود که من فقط درباره دو صحنه و 5 دقیقه پایانی صحبت کردم. چقدر داور سوت زد. مواقعی که می توانست آوانتاژ دهد و مواقعی نیز خیلی سخت بر علیه ما سوت زد. در شرایطی که 10 نفره بازی می کردیم.

 

یحیی گل محمدی در ادامه گفت:

این دو صحنه را حتما مشاهده کنید. خیلی راحت بازی را به حریف دادیم. نمی خواهم زیاد درباره موضوعات گذشته و اتفاقات صحبت کنم. در هر صورت من شرمنده طرفداران تیم هستم. انشالله در بازی های بعدی جبران می کنیم. تمرکز ما باید برای هردو تا جام باشد.

 

گل محمدی درباره اختلاف امتیاز با سپاهان گفت:

تمرکز بیشتری روی جام حذفی داشته باشند یا اینکه پا به پای سپاهان در لیگ برتر پیش بروند؟ ما باید برای هر دو جام تمرکز داشته باشیم و کامل بجنگیم. فاصله زیادشده و من نا امید نیستم. تسلیم نمی شویم. هردو جام برای ما اهمیت دارد. ما نمی توانیم از آنها بگذریم. باید با تمام وجود تلاش کنیم. تنها راهی که داریم همین است. دقیقه ای که گل خوریدم دیگر جای دیگر جبران نداشتیم.

 

آیا بازیکنان پرسپولیس تحت تاثیر برد جام حذفی بودند؟

قبل از مسابقه اتفاق های بدی رخ داد. بحث مصدومیت ها و بیماری بازیکنان نیز پیش آمد. 6 نفر از نیمکت ما در حد 5 دقیقه توانستند بازی کنند. مصدومیت های بد موقع به ما ضرباتی مهلک زد. نسبت به بازی قبل دو سه تغییر اجباری داشتیم. کار ما سخت شد. بازیکنان تیم ما بزرگ هستند و شرایط مان روی نیمکت در این مسابقه خوب نبود. بازیکنانی به زمین آمده بودند که در حد 5 دقیقه توانستند بازی کنند. سپاهان در نیمه اول عالی بازی کرد. تحت تاثیر بازی این تیم قرار گرفته بودیم. در نیمه دوم شرایط کامل فرق کرد. تیم ما 10 نفره شد و خوب هم دفاع کرد. متاسفانه دقیقه هایی گل خوردیم که جای جبران نبود.

 

محمد عمری مصدومیت مزمن دارد!

گل‌محمدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم ، درباره این شکست نیز واقعا بدشانسی آوردیم. در خصوص اینکه تعداد مصدومان پرسپولیس بسیار عجیب است، محمد عمری مصدومیت مزمن دارد و بعد از استراحت خوب می شود. دوباره به پایش فشار می آید و این مشکلات را دارد. باید بر اساس فشردگی بازی ها مصدومیت های جزئی حل شود و این هم جزوی از فوتبال است. بازیکنان را درگیر خود می کند. متاسفانه مصدومیت بعضی بازیکنان طولانی شد. کار سخت شد و وقفه ای که بعد از این بازی پیدا شد فرصت خوبی است که ریکاوری بازیکنان و مصدومیت بیماران رسیدگی شود. قبل از بازی این اتفاق برایمان رخ داد.

 

بازیکنان اصلی و نیمکت نشین شرایط برابری دارند

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه هوادارهای این تیم اعتقاد دارند که فاصله بین بازیکنان اصلی و نیمکت نشین زیاد شد بیان داشت، من به این مسئله اعتقاد ندارم. همه بازیکنان تیم ما جزو فوتبالیست هایی با شرایط برابر هستند. ممکن است در هر تیمی 4 نفر از لحاظ فنی از بقیه بهتر باشند. در کل بازیکنانی که بیشتر بازی انجام دادند در شرایط فوق العاده تری هستند. اعتماد به نفس آنها نیز بیشتر از بقیه می باشد. زمانی که تغییرات ایجاد می شود، بازیکنی که در زمین مسابقه وارد می شود، از شرایط بازی دور می شود  و این اتفاق چندین بار برای ما رخ داد و برای هر تیمی پیش خواهد آمد.

گل‌محمدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

mohamadnd
11 مارس 2023

1 دیدگاه در “گل‌محمدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم / کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *