گل تمرین شده به استقلال توسط گل گهری ها

گل تمرین شده به استقلال توسط گل گهری ها ، تیم استقلال تهران در هفته بست و دوم لیگ برتر به مصاف تیم گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی رفته است. در این مسابقه که نیمه اول آن دنبال می شود، سیرجانی ها توانستند یک گل تمرین شده به استقلال بزنند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

گل جذاب به استقلال توسط گل گهر سیرجان:

به گزارش سایت ورزشی ، آرمین سهرابیان از جمله بازیکنان سابق استقلالی تیم گل گهر سیرجان است که توانست در این مسابقه دروازه تیم اسبق خودش را باز نماید. استقلال و گل گهر در هفته 24 لیگ برتر روبروی هم قرار گرفتند. در زمان 24 بازی یک کار تمرینی انجام شد و آرمین سهرابیان توانست گلزن این مسابقه در برابر تیم سابق خودش باشد. در این صحنه گلزنی در ضربه کاشته با پاس عمقی رضا شکاری رخ داد که صاحب توپ شد. سپس این بازیکن با یک پاس در عرض سهرابیان را صاحب موقعیت کرد. در این صفحه زمان ضربه کاشته با پاس عمق رضا شکاری صاحب توپ گشت و با یک پاس در عرض، سهرابیان گل زد. سهرابیان در این مسابقه موفق به گلزنی شد و پس از گل نیز شادی بعد از گل انجام نداده است.

گل تمرین شده به استقلال توسط گل گهری ها

امیرخان قطعا شناخت خوبی از تیم سابق خودش یعنی استقلال دارد و توانست در نیمه اول این مسابقه نیز با برد به رختکن برود. این گل همه را به یاد گل لیگ 73 استقلال با هدایت نصرالله عبداللهی می اندازد. سپس با پاس عمق صادق ورمزیار صاحب توپش می کرد و این بازیکن نیز با یک پاس عرضی در بیشتر موارد ادموند اختر را صاحب موقعیت می نمود. استقلال در آن سال موفق شد گل های زیادی را با این روش ها به ثمر برساند. امیر قلعه نویی دوباره به یک ترفند قدیمی برگشته و دروازه استقلال را در موقعیت حساس باز نماید.

mohamadnd
6 مارس 2023

1 دیدگاه در “گل تمرین شده به استقلال توسط گل گهری ها

  1. والا پرسپولیس هم مثل استقلال از این گل های تمرین شده زیاد میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *