گل زیبای طارمی که پذیرفته نشد

گل زیبای طارمی که پذیرفته نشد ، مهاجم پورتو دو گل زیبا را در برابر فامالیسائو به ثمر رساند. مهدی با بدشانسی تنها یکی از گلهایش مورد موافقت قرار گرفت.

 

گل زیبای طارمی را خط دفاع ریو‌آوه پرپر کرد!

به گزارش سایت “ورزشی” طارمی بازیکن ایرانی تیم پورتو در هفته قبل در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برابر آروکا دو پاس گل داد و نقش مهمی را در پیروزی آن مسابقه که چهار گل داشت، ایفا کرد. در لیگ برتر حالا توانست دو بار دروازه حریف خودشان یعنی فامالیسائو را باز نمایند.

مهدی طارمی آخرین گل خودش را در لیگ برتر پرتغال سه هفته قبل در مسابقه با آروکا زد که عملکرد جذاب هت تریک را انجام داد و به کورس آقای گلی رقابت ها برگشت. شب یکشنبه نیز توانست با یک بازی درخشان در برابر فامالیسائو اینکار را دوباره انجام داد و توانست دو گل بزند که البته یکی از آنها مورد پذیرش قرار گرفت.

گل زیبای طارمی که پذیرفته نشد

ستاره ایرانی گلزن تیم فوتبال پورتو:

ستاره ایرانی تیم پورتو در لیگ برتر و جام حذفی نقش آفرینی مناسبی انجام داد. در مسابقه با فامالیسائو نیز توانست دو گل به ثمر برساند. او که در این بازی توسط مدافعین حریف گرفتار شده بود. در نیمه دوم بهترین بازی را انجام داد و تیمش را به گل رساند.

طارمی در این مسابقه که از ساعت 00:15 بامداد دوشنبه به وقت ایران در ورزشگاه دو دراگائو برگزار شد. یک گل زیبا به ثمر رساند که مردود شد. طارمی به عنوان هافبک هجومی در ترکیب قرار گرفت. توانست نیمه اول را با برتری سه بر صفر پشت سر گذراند.

ستاره ایرانی تیم پورتوی پرتغال در نیمه اول توسط مدافعین تیم رقیب مهار شد و اصلا امکان خودنمایی نداشت. اما در دقیقه 48 با نفوذ به محوطه جریمه حریف، با ارسال زیبای ژوآئو ماریو از جناح راست زمین را با ضربه توپ را به گوشه دروازه ارسال کرد و گل چهارم پورتو را به ثمر رساند.

ستاره ایرانی گلزن تیم فوتبال پورتو

گل زیبای طارمی که مردود اعلام شد!

مهدی طارمی با یک ضربه سر تماشایی توانست گل های این فصل خودش را به 10 عدد برساند. و با یک گل کمتر نسبت به گونزالو راموس بنفیکا در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفته بود. او که با روحیه عالی در این مسابقه بازی می کرد. و توانست سریعا به تعداد گل های راموس برسد. اما گل او مردود اعلام شد.

شروع جذاب دیگو کاستا دروازه بان پورتو در دقیقه 57 با یک ضد حمله مناسب برای این تیم به وجود آمد. که طارمی با یک فرار سریع از میانه زمین خودش را به توپ رساند. بعد از یک سر توپ عالی و دید عالی از اینکه دروازه‌بان فامالیسائو جلو آمده بود. توپ را با ضربه چیپ از فاصله ۳۰ متری تبدیل به گل کرد.

لحظه برخورد توپ به دست طارمی
لحظه برخورد توپ به دست طارمی و بازبینی صحنه توسط داور و کمک‌های ویدئویی که موجب شد گل استثنایی او مردود شود

 

گل دیدنی طارمی که مردود شد

گل جذاب و زیبای مهدی طارمی در این مسابقه که می توانست جزو برترین گل های فصل لیگ برتر پرتغال اعلام شود. به دلیل اعتراض شدید بازیکنان فامالیسائو به VAR رفت و داور نیز بعد از اینک در این صحنه بازبینی انجام داد و توپ در یک لحظه به دست راست طارمی برخورد کرد و این گل مردود اعلام شد.

بازی بعد از این اتفاق دوباره جریان پیدا کرد. مهدی در دقیقه 86 توانست گل دومش خودش را به ثمر برساند. شوت خودش را از خط محوطه جریمه به بیرون زد. در دو دقیقه بعد در بین تشویق تماشاگرها در ورزشگاه دو دراگائو تعویض گردید.

تیم پورتو در یک شب عالی برای مهدی طارمی که با یک پیروزی 4-1 در برابر فامالیسائو 36 امتیازی شد. با یک امتیاز کمتر نسبت به براگا در رده دوم و 5 امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرنشین بنفیکا، در جایگاه سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

mohamadnd
17 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *