گولسیانی از ترکیب پرسپولیس خارج شد

گولسیانی از ترکیب پرسپولیس خارج شد ، یکی از بازیکنان خوب باشگاه پرسپولیس قطعا کولسیانی می باشد. اما در بازی امروز در برابر تراکتوری ها حضور نداشت. در ادامه سایت ورزشی همراه ما با این خبر مهم باشید.

 

احتمال حضور گئورگی کولسیانی در بازی با تراکتور:

گئورگی کولسیانی یکی از بازیکنان مطرح تیم پرسپولیس تهران است که در حالی گفته شد در بازی با تراکتور در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. اما کمتر از نیم ساعت از شروع بازی با فرشاد فرجی جایگزین شد. به گزارش سایت ورزشی ، گل محمدی سرمربی باشگاه در آستانه بازی مهم در تبریز، تغییر مهمی را در تیمش انجام داد. ساعاتی قبل ترکیب دو تیم پرسپولیس و تراکتور منتشر شد. یکی از مهم ترین نکات غیبت محمد رضا اخباری به دلیل مصدومیت و آسیب دیدگی و غیبت مدافع خارجی قرمز پوشان پایتخت بوده است.

 

گولسیانی از ترکیب پرسپولیس خارج شد

طرفداران تیم پرسپولیس معمولا همیشه ترکیب بازی را از قبل دنبال می کنند، در خبرگزاری ها بیان شد که گولسیانی در بازی حضور دارد، اما قبل از شروع بازی اسمش از لیست خارج شد.

اما در ادامه این بازیکن از لیست خارج شد. به گزارش رسانه پرسپولیس فرجی با این بازیکن خارجی جایگزین شد.

گئورگی به دلیل بیماری از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است. فرشاد فرجی نیز به جای او قرار گرفت. بازی تراکتور سازی تبریز و پرسپولیس ساعت 16 روز یکشنبه 14 اسفند در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز دنبال شد. در این مسابقه جذاب و دیدنی پرسپولیس توانست با نتیجه 3-2 تیم تراکتور را شکست دهد. بازی حساس و هیجان انگیز که گل های زیادی را داشت.

گل های این مسابقه دیدنی و جذاب را محمد عمری، مهدی ترابی و وحدت هنانوف (پرسپولیس) ، محمد عباس زاده دوبار برای تراکتور سازی تبریز گل زده اند. لطفا در ادامه نظرات خود را درباره ترکیب تیم ها اعلام نمایید.

mohamadnd
5 مارس 2023

1 دیدگاه در “گولسیانی از ترکیب پرسپولیس خارج شد

  1. گولسیانی خیلی خوبه خیلییی دوسش دارم بمون همیشه تو پرسپولیس قلب من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *