یحیی گل محمدی و پرسپولیس تیم سپاهان را تعقیب می کنند

یحیی گل محمدی و پرسپولیس تیم سپاهان را تعقیب می کنند ، تیم سپاهان با یک بازی کمتر در صدر جدول قرار گرفته است پرسپولیس در بازی امروز یک برد شیرین را در مقابل نفت مسجد سلیمان به دست آورد. حالا تیم یحیی پشت سر سپاهان قرار دارد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

پرسپولیس پشت سر سپاهان اصفهان:

پرسپولیس بلاخره به یک پیروزی شیرین در برابر نفت دست یافت. به گزارش سایت ورزشی ، در اولین هفته بیست و یکم رقابت لیگ بیست و دوم تیم ذوب آهن در برابر مس کرمان با گل به خودی پیروز مسابقه شد و مهدی تارتار خیالش از این بابت راحت شد. تیم گل گهر نیز در سیرجان موفق شد دو گل به پیکان بزند. پرسپولیس در روزهای اخیر با تساوی و باخت نتوانست خودش را در صدر جدول نگه دارد. سپاهان جایش را در بالای جدول گرفت. حالا پرسپولیس عقب افتاده از صدر تلاش می کند که سریعتر خودش را به این باشگاه اصفهانی برساند. باید ببینیم که در این دوئل کدامیک موفق به قهرمانی می شوند. سپاهان و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر امسال هستند که برای این مهم تلاش زیادی می کنند.

آیا پرسپولیس به میانگین امتیاز قهرمانی دست می یابد؟

برد پرسپولیس در برابر نفت مسجد سلیمان

یحیی گل محمدی و پرسپولیس تیم سپاهان را تعقیب می کنند ، تیم یحیی حالا در آخرین بازی خودش در ورزشگاه آزادی توانست در برابر مسجد سلیمانی ها پیروز شوند و در این مسابقه همانند سپاهان 42 امتیازی شوند اما سپاهان یک بازی کمتر دارد. اگر سپاهان بازی خودش را نتواند ببرد، قطعا کار برایشان خطرناک خواهد بود و حتی در روزهای بعد پرسپولیس می تواند این جایگاه را از آنها بدزدد. به نظر شما پرسپولیس قهرمان این فصل می شود یا سپاهان؟ شاید هم تیم های دیگر به صدر جدول راه پیدا کنند. در ادامه شما می توانید خبرهای جدید ورزشی را از سایت ما مشاهده نمایید.

mohamadnd
27 فوریه 2023

3 دیدگاه در “یحیی گل محمدی و پرسپولیس تیم سپاهان را تعقیب می کنند

  1. بدون شک بهترین تیم لیگ بعد از استقلال سپاهانه و بالای جدول بودن حق شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *