یورو 2024: بازی رده‌بندی از یورو حذف شد

آیا در یورو 2024 پلی آف برای مقام سوم وجود دارد؟ به اعلام یوفا، بازی رده‌بندی از یورو حذف شد. بدین ترتیب، تنها بازی فینال خواهیم داشت.

خلاصه خبر

یورو 2024 از 14 ژوئن در آلمان آغاز می‌شود.

ایتالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد مسابقات خواهد شد.

رکورددار قهرمان اروپا اسپانیا و آلمان به دنبال عنوان چهارمی هستند.

یورو 2024: بازی رده‌بندی از یورو حذف شد

به گزارش ورزشی، وقتی نایب قهرمان فینال‌های اصلی برای جمع‌آوری مدال‌های نقره خود می‌روند، دو راه پیش رو دارند: با بی‌احتیاطی بگذارند آن را به گردنشان بیندازند یا به سرعت و با عصبانیت آن را حذف کنند.

در هر صورت، برچسب نایب قهرمانی به ندرت به عنوان نشان افتخار پوشیده می‌شود. به ویژه هنگامی که شاهد شادی افسارگسیخته ای هستیم که از طرف برنده بیرون می‌ریزد. و آنها جام پیروز خود را بلند می کنند.

بنابراین، ایده پلی آف مقام سوم اغلب مورد تمسخر و تمسخر هواداران قرار گرفته‌است. به طوری که چنین مسابقاتی در گذشته معمولاً با عدم استقبال کلی تیم‌های شرکت کننده مواجه می‌شد.

اما آیا ملت‌ها در یورو 2024 تابستان امسال باید نگران بازی‌ای باشند که هیچ‌کس نمی‌خواهد آن را انجام دهد؟

آیا در یورو 2024 پلی آف برای مقام سوم وجود دارد؟

آیا در یورو 2024 پلی آف برای مقام سوم وجود دارد؟

خوشبختانه برای بازنده های نیمه نهایی یورو 2024 تابستان امسال ، بازی پلی آف برای مقام سوم وجود نخواهد داشت. یوفا به دلیل حضور کم در چنین مسابقاتی و تماشاگران کمتر از حد متوسط ​​تلویزیون، این بازی را کنار گذاشت.

همانطور که در جام‌های جهانی قبلی نشان داده شد، بازی پلی آف مقام سوم، مسابقه ای نیست که از اعتبار خاصی برخوردار باشد. هرچند دیدار جام جهانی 2022 بین کرواسی و مراکش به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

آخرین مرحله پلی آف مقام سوم یورو چه زمانی بود؟

آخرین مرحله پلی آف مقام سوم در مسابقات قهرمانی اروپا در سال 1980 با چکسلواکی در ناپل با ایتالیا برگزار شد. متأسفانه برای هواداران میزبان، ایتالیایی ها در ضربات پنالتی پس از تساوی 1-1 پس از وقت اضافه شکست خوردند. در ضربات پنالتی، چکسلواکی 9-8 پیروز شد.

بازی های پلی آف مقام سوم تا سال 1980 در یورو ثابت بود. اما پس از آن توسط یوفا از مسابقات حذف شدند.

فینال یورو 2024 چه زمانی برگزار می‌شود؟

یورو 2024 از جمعه 14 ژوئن آغاز خواهد شد. این مسابقات در روز یکشنبه 14 جولای به پایان می‌رسد. فینال این رقابت‌ها در برلین در ورزشگاه المپیک هرتا برگزار می‌شود. این مکان معروف میزبان شش مسابقه در طول مسابقات خواهد بود.

از میزبانی فرانسه در سال 1984، هیچ میزبانی یورو را نبرده‌است. (به استثنای ایتالیا در یورو 2020 که مسابقات در سراسر اروپا برگزار شد). فرانسوی‌ها دوباره در میان علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت، در حالی که انگلیس می‌خواهد انتقام شکست نهایی خود در مسابقات قبلی را بگیرد. اما آلمان هم قصد دارد ناکامی‌های سال‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *