یورگن لوکادیا تماشاگر بازی لیورپول

یورگن لوکادیا تماشاگر بازی لیورپول ، این بازیکن هلندی که یکی از بهترین خط حمله های باشگاه سرخپوشان تهران به حساب می آید. به یکباره این باشگاه تهرانی را برای مشکلات خانوادگی ترک کرد.

لوکادیا دوباره در جمع مرغان دریایی

به گزارش سایت “ورزشی” یورگن مهاجم هلندی تیم پرسپولیس قبل از بازی دربی در آذرماه 1401 در یک تصمیم عجیب ایران را ترک کرد و قرار داد خودش را با فسخ یک طرفه مواجه کرد. این بازیکن که در روز گذشته یکی از تماشاگرهای مسابقه شاگردان کلوپ بودند که در این مسابقه لیورپول در برابر برایتون شکست خورد.

مهاجم هلندی تیم پرسپولیس که با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. حالا با جدایی غیر منتظره و اقدام به فسخ قرارداد خودش پرسپولیس را با مشکلات بزرگی روبرو ساخت.

این بازیکن گل زن و تکنیکی سابق تیم پرسپولیس که حالا در روز گذشته در یک مسابقه لیگ جزیره در انگلیس حضور یافت. او که به منظور تماشای مسابقه برایتون و لیورپول به ورزشگاه رفت. سابقه بازی در تیم برایتون را نیز در کارنامه خودش دارد. تصویری از این مسابقه از روی سکوهای ورزشگاه آمکس را بر روی صفحه شخصی اینستاگرام خودش منتشر کرد که با استقبال بی نظیر هواداران و طرفداران تیم برایتون مواجه شده است. این مهاجم فوتبال بعد از پایان بازی نیز نوشت: «برایتون لیورپول را سلاخی کرد. عجب تیمی.»

لوکادیا تماشاگر بازی لیورپول

یورگن لوکادیا تماشاگر بازی لیورپول

این بازیکن که به صورت غیر منتظره باشگاه پرسپولیس را به مقصد هلند ترک کرد. حالا باشگاه تهرانی و رضا درویش ادعا دارند که پرونده جدایی ناگهانی این بازیکن را قطعا پیگیری می کنند. این مهاجم البته در ادامه پیشنهاداتی نیز داشته است. به زودی نیز مقصد خودش را در دنیای فوتبال مشخص می کند.

در ادامه باید ببینیم که شکایت تیم پرسپولیس تهران از مهاجم خودش به کجا خواهد رسید. آیا این بازیکن محکوم خواهد شد؟ یورگن لوکادیا در روز قبل در فراغ خاطر و با خیال آسوده در ورزشگاه برایتون بازی لیورپول با تیم قدیمی خودش را تماشا می کرد.

mohamadnd
16 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *