یورگن کلوپ

یورگن کلوپ اصرار دارد که به بازیکنان ارشد خود که عملکرد ضعیفی دارند وفادار نیست و می‌گوید لیورپول تنها در صورتی به دنبال تقویت تیم خود در ژانویه خواهد بود که معاملات «در دسترس و قابل انجام» باشد.

کلوپ پس از اعتراف به اینکه باخت 3-0 شنبه مقابل برایتون بدترین عملکرد دوران مربیگری او بود، مشکلات زیادی برای حل کردن دارد.

تیم او پیش از این شش بار در لیگ برتر شکست خورده است

پس از اینکه در فصل گذشته تنها چهار بار در 63 بازی در تمام رقابت ها شکست خورده است.  و 10 امتیاز با چهار تیم برتر فاصله دارد.

در آستانه بازی مجدد دور سوم جام حذفی لیورپول با وولوز کلوپ گفت: مسائل لیورپول “پیچیده” است و با وجود اعتراف به نیاز به تقویت، نمی توان با صرف هزینه در پنجره نقل و انتقالات حل و فصل کرد – لیورپول در حال حاضر تا سقف پوند هزینه کرده است. 45 متر با امضای کودی گاکپو در ژانویه امسال.

خط میانی پیر لیورپول تحت نظارت ویژه قرار گرفته است و خود کاپیتان جردن هندرسون اعتراف کرد که شکست روز شنبه مقابل برایتون “بدون انرژی” بوده است.

لیورپول و برایتون
لیورپول و برایتون

هندرسون (32) و فابینیو (29) – که تمام جام های باشگاهی را در دوران حضور خود در آنفیلد کسب کرده اند – و تیاگو 31 ساله که بعداً وارد شد اما فصل گذشته همچنان قهرمان دو جام شد، گزینه اول قرمزها در میانی باقی مانده اند. .

کلوپ با دوری از انتقادات که او بیش از حد به گارد قدیمی متکی است، گفت: “شنیدم خیلی وفادار هستم اما خیلی وفادار نیستم. مشکل خیلی پیچیده است. اگر می توانید بیرون بروید و دیگری بیاورید. بازیکن جایگزین او شود، پس منطقی است.

من خیلی وفادار نیستم

“اما اگر نمی توانید کسی را وارد کنید، نمی توانید کسی ر

ا بیرون بیاورید. من خیلی وفادار نیستم. در دورتموند، وقتی رفتم واضح بود، گفتم “چیزی باید اینجا تغییر کند”. شرایط متفاوت است.

“یا موقعیت مدیر تغییر می کند یا خیلی چیزهای دیگر تغییر می کند. بنابراین تا جایی که به من مربوط می شود مگر اینکه کسی به من بگوید که نمی روم.

“من تا زمانی که بخواهم اینجا خواهم بود. اگر کسی به من نگوید بروم، نمی روم. این بدان معناست که شاید نقطه ای وجود داشته باشد که باید چیزهای دیگر را تغییر دهیم. ما این را خواهیم دید، اما این چیزی برای آینده.مثل تابستان یا هر چیز دیگری.حالا نه.

من فضا و زمان برای فکر کردن به آن دارم، اکنون باید فوتبال بهتری بازی کنیم.”

یورگن کلوپ: “آیا باید تقویت کنیم؟ اوه بله. اما آیا این لحظه مناسبی برای آن است؟ من به دلیل شرایطی که در آن قرار داریم نمی توانم آن را ببینم، فکر می کنم دقیقاً می دانم که چگونه است و همین. نمی توانم تغییر کنم.

یورگن کلوپ: ما سرسخت نیستیم

یورگن کلوپ لیورپول
یورگن کلوپ لیورپول

کلوپ همچنین به این پرسش‌ها پرداخت که آیا عملکرد ضعیفی که با مصدومیت‌های لوئیس دیاز، روبرتو فیرمینو، دیوگو جوتا و اخیراً ویرجیل فن دایک همراه شده است، باعث می‌شود باشگاه در پنجره ژانویه دست به دست شود یا خیر.

او گفت: «ما به بیرون هم نگاه می کنیم. اینطور نیست که ما لجباز باشیم و فکر کنیم همین است، ما تا سال 2050 یا هر چیز دیگری با این پسرها خواهیم رفت. مهمتر این است که چه کاری می توانید انجام دهید، همیشه هر سال یکسان است.

نمی‌توانم پاسخ‌هایم را تغییر دهم – اگر راه‌حل‌ها برای ما وجود داشته باشد، در دسترس و قابل انجام باشد، البته بازیکنانی را برای کمک می‌آوریم. اما ما یک تیم موجود نیز داریم و عملکرد ضعیفی داریم، قطعاً من این را می‌دانم. من نمی توانم همیشه اینجا بنشینم و همه را سرزنش کنم، بازیکنان را مقصر بدانم، این مسئولیت من است.

“وظیفه من این است که [آنها را به نمایش بگذارم]. ما گزینه های محدودی داریم، اما بازیکنانی با قرارداد در اینجا داریم، آنها در دسترس نیستند. اما اگر بازیکنان بیاوریم، نمی توانیم همه آنها را در لیست لیگ برتر و لیگ قهرمانان بیاوریم.”

Pooria
18 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *