یورگن کلوپ: مطمئن است که تیمش می‌تواند در مسیر پیروزی حرکت کند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مطمئن است که تیمش می‌تواند در مسیر پیروزی حرکت کند زیرا آلمانی‌ها می‌خواهند به فصل کمی فشار بیاورند.

به گفته یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با بازی خانگی مقابل ولوز و منچستریونایتد یک “هفته فوق العاده مهم” را پیش رو دارد. آلمانی معتقد است که تیمش می‌تواند از هم‌اکنون تا ماه مه به پیروزی برسد. کلوپ با وضعیت سلامتی تقریباً عالی تقویت می شود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش می تواند فرم ناهماهنگ خود را پشت سر بگذارد و در مسیر پیروزی قرار بگیرد و گفت: “اگر باشگاهی باشد که بتواند این کار را انجام دهد، من واقعا فکر می کنم این ما هستیم.”

دو برد تنها در هفت بازی در تمامی رقابت‌ها، تردیدهای بیشتری را در مورد تیم کلوپ در این فصل ایجاد کرده است – اما آنها در بازی چهارشنبه شب لیگ برتر مقابل ولوز در رده هفتم قرار می‌گیرند و 9 امتیاز کمتر از تاتنهام رده چهارمی با دو بازی کمتر دارند.

لیورپول، با این حال، در تمام فصل برای ثبات تلاش کرده است، اما کلوپ مخالف بود که روند پیروزی‌ای که تاکنون از آنها دور مانده است، هنوز هم می‌تواند به پایان برسد.

جدیدترین اخبار ورزشی

 

کلوپ پرسیده شد که آیا با 15 بازی مانده به پایان لیگ، احساس فوریت برای ادامه این روند وجود دارد

یورگن کلوپ
یورگن کلوپ

پاسخ داد: “این 45 امتیاز است. این یک لحظه خوب است.

“ما باید آن را مجبور کنیم، باید بازی کنیم و از کاری که انجام می‌دهیم لذت ببریم. من واقعاً فکر می‌کنم آماده‌ایم. اگر باشگاهی باشد که بتواند این کار را انجام دهد، واقعاً فکر می‌کنم این ما هستیم. صادقانه بگویم.

“ما به طور کلی پاسخ خواهیم داد. اما اکنون باید مطمئن شویم که هر چیزی را که در این فصل می توانیم حذف کنیم.

“من نمی دانم چه خواهد شد، اما نقاط آشکار خیلی دور از ما نیستند. ما خواهیم دید که کدام یک را می توانیم انتخاب کنیم. اما هیچ جایگزینی برای نتایج وجود ندارد: ما به نتایج و عملکرد نیاز داریم.”

لیورپول می‌تواند تحت هدایت کلوپ به پیروزی‌های طولانی ادامه دهد – که در هر یک از سه فصل گذشته این کار را انجام داده است.

فصل گذشته، قرمزها در 10 بازی متوالی لیگ برتر پیروز شدند که بخشی از 18 بازی شکست ناپذیری آنها تا پایان فصل گذشته بود – اما برای گرفتن عنوان قهرمانی از منچسترسیتی کافی نبود.

فصل 2020-21 لیورپول را در وضعیتی مشابه با وضعیت فعلی خود دید. یک سری شش شکست در لیگ، آنها را در رده هشتم قرار داد، اما تیم کلوپ در 8 بازی از 10 بازی آخر فصل خود از اواسط ماه مارس پیروز شد تا جایگاه چهار تیم برتر را قطعی کند.

سال قبل از آن، لیورپول در 18 بازی متوالی در راه قهرمانی لیگ برتر پیروز شد.

کلوپ در یک هفته بسیار مهم

لیورپول
لیورپول

لیورپول چهارشنبه شب در یکی از این بازی‌ها در آنفیلد میزبان ولوز است و در مقابل تاتنهام میزبان رقیب سرسخت منچستریونایتد در دیدار سوپر یکشنبه این هفته است.

کلوپ گفت: این یک هفته بسیار مهم است. ما نیازی به کوچکتر کردن آن نداریم. ما دو بازی خانگی داریم، اما فردا خدا را شکر فقط یک بازی. نه دو در یک.

“من دوست دارم این هفته کمی به فصل فشار بیاورم. و برای کسب نتیجه به عملکرد خوب نیاز دارید. هیچ چیزی که از آخرین بازی در تمرینات دیده ام این تصور را ایجاد نمی کند که ما فرصتی [برای انجام این کار] نداریم.” چند جلسه ای که داشتیم خوب به نظر می رسید.

می‌دانم که همه ما بازیکنان را هم درک می‌کنیم. ما باید فردا در این بازی عملکرد مناسبی داشته باشیم. این برابر تیمی است که بیشتر از هر تیم دیگری در این فصل بازی کرده‌ایم.

 

ما چیزهای زیادی در مورد یکدیگر می دانیم.

می دانیم که کار آسانی نخواهد بود، اما این غافلگیر کننده ترین اطلاعات نیست. ما باید مطمئن شویم که آماده هستیم و می دانم که آنفیلد آماده خواهد شد، سپس باید سهم خود را انجام دهیم.”

لیورپول نیز با وضعیت سلامتی تقریباً عالی تقویت شده است. بازگشت ویرژیل فن دایک و دیوگو جوتا از مصدومیت به این معنی است که تنها لوئیس دیاز، جو گومز تیاگو آلکانتارا در جدول درمان قرار دارند.

کلوپ چهارشنبه شب از داروین نونز و ابراهیما کوناته به تیم خود استقبال خواهد کرد، در حالی که دیاز در تمرینات انفرادی شرکت می کند.

کلوپ گفت: «سخت‌ترین چیز زمانی است که مصدومیت‌های زیادی دارید و بازیکنان دیگر مجبورند خیلی وقت‌ها بازی کنند و وقتی بازیکنان دیگر برمی‌گردند، مصدوم می‌شوند.

ما هنوز تیم کامل را در زمین تمرین نداشتیم، اما هفته گذشته بدون تیاگو و لوچو [لوئیس دیاز] بود، بنابراین ما 26 بازیکن در زمین بدون دروازه بان داشتیم.

ترکیب خیلی کوچک نیست، اما ما آنها را با شش، هفت، هشت بازیکن خارج از خانه نداشتیم. اکنون ما آن مقدار را نداریم و بسیار مهم خواهد بود.”

Pooria
28 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *