یوونتوس رکورددار لرزاندن تیر دروازه حریفان در سال 2023

یوونتوس رکورددار لرزاندن تیر دروازه حریفان در سال 2023 ، باشگاه یوونتوس جزو تیم های معتبر و پرطرفدار اروپایی است. یوونتوس در این فصل رکورد تیر دروازه زدن به حریفان را در اختیار دارد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

آمار گلزنی تیم یوونتوس در ایتالیا و اروپا:

بازیکنان و فوتبالیست های یوونتوس بیش از هر تیمی در 5 لیگ معتبر اروپایی به جای تور، تیر دروازه حریفان را هدف قرار دادند. به گزارش سایت ورزشی ، یوونتوس در هفته های قبل آمار گلزنی را بالا برد. آنها می توانستند گل های زیادتری به ثمر برسانند اما تیر دروازه مانع از گلزنی بازیکنان یوونتوسی ها بوده است. متاسفانه بخت با بازیکنان یووه یار نبود و بیشتر توپ ها به تیر دروازه حریفان برخورد کرد و اگر این اتفاق ها نمی افتاد قطعا آمار گلزنی تیم ایتالیایی بیشتر از این حرف ها میبود.

 

یوونتوس رکورددار لرزاندن تیر دروازه حریفان در سال 2023

یکی از بدشانسی هایی که می توانست برای یوونتوسی ها رخ دهد، برخورد توپ ها به تیرک دروازه حریفان بوده است. یووه رکورد دار لرزاندن تیر دروازه حریف های مقابل خودش بوده است به گزارش اوپتا، از اول سال 2023 یوونتوس بیش از هر تیمی در 5 لیگ معتبر اروپایی تیر دروازه رقیبان را لرزانده است.

فوتبالیست های یوونتوس در 11 بازی از اول سال میلادی ، چهارده بار به تیر دروازه شلیک کردند. در شب گذشته نیز ولاهوویچ در برابر سمپدوریا توپش را به تیرک دروازه شلیک نمود. بعد از این باشگاه، پاریسی ها 10 بار ، چلیسی و لانس ، لوسر با 9 مرتبه رکورد ضربات به تیرک را در اختیار دارند.

mohamadnd
13 مارس 2023

1 دیدگاه در “یوونتوس رکورددار لرزاندن تیر دروازه حریفان در سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *