یکصدمین گل طارمی در پورتو

یکصدمین گل طارمی در پورتو! ، اگر طارمی در مسابقه امشب با اینترمیلان بتواند گلی به ثمر برساند به صدمین گل خود در پورتو دست پیدا می کند. قطعا همین انگیزه ای برای مهدی خواهد بود تا دروازه اینتری ها را باز نماید. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

آیا مهدی طارمی می تواند در مقابل اینتر گل بزند؟

به گزارش سایت ورزشی ، مسابقه ای حساس بین دو تیم اینتر و پورتو در دور برگشت رقابت لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 سه شنبه(امشب) برگزار می شود. مسابقه ای که هر دو تیم برای رفتن به دور بعد تلاش می کنند. کونسیسائو بازی قبلی پورتو با پرایا به برخی ستاره های تیمش استراحت داد. البته به مشکل نیز برخورد کرد تیمش با گل دقیقه 67 ژرالدس 2-2 مساوی شد.

بعد از این گل کونسیسائو سرمربی پورتو تصمیم گرفت دیگر ریسک نکند و مهدی طارمی را در دقیقه 69 به جای تونی مارتینز به زمین بیاورد. تنها دو دقیقه بعد با نفوذ به محوطه جریمه یک خطای پنالتی توسط طارمی گرفته شد و مهاجم ایرانی آن را به گل تبدیل کرد. اژدها با توانایی های این بازیکن ایرانی به پیروزی 3-2 در مقابل پرایا دست پیدا کند.

اما آیا مهدی طارمی امشب می تواند در مقابل اینترمیلان خوش بدرخشد و گلی به ثمر برساند؟

برنده پورتو اینتر از دل این دوئل بیرون می‌آید

یکصدمین گل طارمی در پورتو

روحیه بالای مهدی طارمی در بازی با اینترمیلان:

با گلی که مهدی طارمی در این مسابقه به ثمر رساند روحیه اش دوچندان شد، بازیکنان پورتو با این برد شیرین روحیه خوبی در مقابل اینترمیلان پیدا کردند. مهدی نیز توانست به دستاوردهای شخصی خودش نزدیک تر شود. مهاجم بوشهری پورتو با گلی که به استوریل پرایا زد توانست تعداد گل هایش با لباس پورتو را به عدد 71 برساند. حالا در جدول برترین گلزنان خارجی تاریخ باشگاه به موسی مارگا رسیده است.

روزنامه اوجوگو در شماره امروزش نوشت طارمی فرصت دارد تا رکوردها را جابه جا نماید. فرصت عبور از مارگا در دیدار مقابل اینتر نیز برای مهدی وجود دارد. او می تواند با باز نمودن دروازه نراتزوری ها تعداد گل های پورتو را در تمام دیدارهای این فصل به عدد 10 برساند که رکورد فوق العاده ای است.

اینتر جدیدترین قربانی مهدی

اینتر جدیدترین قربانی مهدی

برای حذف اینتر، پورتو باید حداقل به صد گل در این فصل برسد. آنها تابحال 99 گل در این فصل زده اند. اژدها باید دروازه اینتر را باز نماید تا شکست یک بر صفر در بازی قبل را جبران نماید. یک گل می تواند برای صعود کافی باشد به شرطی که پورتو در ضربات پنالتی بتواند از سد اینتری ها عبور نماید. البته اگر تیم کونسیسائو با اختلاف دو گل پیروز شود نیز به مرحله بعد صعود می کند.

تیم پورتو در این فصل فراز و نشیب های زیادی داشتند و در چند وقت اخیر پورتو با سرجیو کونسیاسئو در خط حمله بسیار قوی و پرکار بوده است. در پنج فصل قبل همیشه از 100 گل زده در فصل عبورکرده اند. اما میانگین گلزنی در این فصل بالاتر از همه فصول قبلی است. 2.35 گل در هر بازی. رکوردی که کمی بالاتر از 2.28 گل در هر دیدار از فصل 2017 – 2018 است. آن فصل، اولین فصل حضور سرجیو در دراگائو بود.

مهاجم ایرانی پشت سر اوریبه (3076 دقیقه) و په‌په (3005 دقیقه) قرار دارد. طارمی در خط هافبک یا حتی برای کمک به دفاع در محوطه جریمه عملکرد خوبی دارد. امیدهای زیادی برای گلزنی در مقابل پورتو دارد. مهدی اگر موفق شود دروازه نراتزوری را باز نماید، بعد از یوونتوس و لاتزیو یک باشگاه ایتالیایی دیگر را به لیست قربانیان خود می افزاید. به نظر شما مهدی طارمی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران می تواند دوباره در یک مسابقه حساس در مقابل تیم مطرح اروپایی گل بزند و تمام نگاه های جهان را به خودش بکشاند؟ لطفا دیدگاه تان را در ادامه بنویسید.

 

mohamadnd
14 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *