یک برد خانگی در هشت بازی اروپایی ژاوی در بارسلونا

یک برد خانگی در هشت بازی اروپایی ژاوی در بارسلونا ، بارسلونا در یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا در مسابقه با منچستر یونایتد نشان داد که هنوز آمادگی لازم با ژاوی را برای این مسابقات ندارد. آنها در یک دیدار خانگی در برابر منچستر با نتیجه 2-2 متوقف شدند. ژاوی در مقابل تن هاخ قرار گرفت تا نشان دهد هردو به یک اندازه توانایی در لیگ قهرمانان دارند.

بازی اروپایی یاران ژاوی در بارسلون:

ژاوی هرناندس سرمربی تیم بارسلونا در یک مسابقه دور رفت پلی آف لیگ اروپا سال 2023 با نتیجه 2-2 در برابر منچستر یونایتد متوقف شد. سرمربی بارسا با توجه به اینکه در لیگ لالیگا عملکرد خوبی داشته است، اما در اروپا اصلا عملکرد جالب و جذابی نداشت. و با این نتیجه قطعا باید فکری به حال تیمش در مسابقات آینده کند. ژاوی که از فصل قبل رسما هدایت بارسلونا را برعهده گرفت تا با این تیم مورد علاقه و ستاره اش بتواند روزهای خوب و سرنوشت سازی را سپری کند. ژاوی قبلا تجربه بازی در لیگ قطر و باشگاه السد را داشته است و حتی در یک برهه سرمربی این تیم نیز شد. در بازی با پرسپولیس نیز به تهران آمد. اما حالا بعد از گذشت مدت ها دوباره به بارسلونا آمده تا افتخار آفرینی در تیم قدیمی خودش داشته باشد.

مروری بر تاریخچه ی بازی های بارسلونا و منچستر یونایتد

یک برد خانگی در هشت بازی اروپایی ژاوی در بارسلونا

عملکرد ژاوی در لالیگا بسیار درخشان تر از مسابقات اروپایی بوده است، ژای نتایج فوق العاده ای در کارنامه کاری خودش داشته که توانست حتی جام کوپا دله ری اسپانیا را نیز نصیب تیمش کند. اما در این مسابقات تا به اینجا عملکرد چندان موفق و مسمر ثمری نداشته است. ژاوی تا الان در 15 مسابقه اروپایی بر روی نیمکت تیم بارسا نشسته است و فقط 4 برد نصیبش شد. 26.6 درصد برد آمار ژاوی در مسابقات خانگی اروپایی نیز بسیار بد بوده است. در 8 بازی خانگی در رقابت اروپایی تنها یک برد کسب کرده که آنهم مقابل تیم ویکتوریا پلژن بود که آنچنان تیم قوی و مطرحی نیست.

mohamadnd
17 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *