یک ستاره دیگر رئال مصدوم شد / غیبت مهاجم رئال تا یک ماه

در فصل سخت آمادگی بدنی، حالا یک ستاره دیگر رئال مصدوم شد. ستاره مهاجم تیم تا یک ماه از میادین دور خواهد بود.

خلاصه خبر

با تایید رئال مادرید، خوسلو مهاجم این تیم مدتی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از میادین دور خواهد بود.

مهاجم جوان، جدیدترین ستاره مادریدی که از میادین دور خواهد بود.

جود بلینگهام و آنتونیو رودیگر از جمله بازیکنانی‌اند که اخیرا دچار مصدومیت شدند.

یک ستاره دیگر رئال مصدوم شد

به گزارش ورزشی، با اعلام رئال مادرید، مهاجم نوک تیمف خوسلو از ناحیه مچ پا آسیب دیده است. به همین خاطر و  به احتمال زیاد او تا تعطیلات ملی دور خواهد بود.

این بازیکن 33 ساله اخیراً برای مادرید مفید بوده است. تنها گزینه در دسترس آنه برای بازی در پست مهاجم مرکزی است، اما کارلو آنچلوتی باید برای چند هفته بدون این مهاجم کهنه کار کنار بیاید.

خوسلو از ناحیه مچ پا دچار مشکل شده است و گزارش‌ها از اسپانیا نشان می‌دهد که او تا اواخر ماه مارس، حدود زمان تعطیلات ملی بعدی، از میادین دور خواهد بود. مادرید امیدوار است که او بتواند قبل از آن زمان در دسترس باشد. سفر آنها به اوساسونا در 16 مارس تاریخ احتمالی بازگشت، در صورت بهبودی او است.

در بیانیه روز جمعه مادرید آمده است: “پس از آزمایشات و معاینات مفصل بر روی بازیکن ما خوسلو توسط خدمات پزشکی رئال مادرید، او با شکستگی جزئی استخوان در مچ پای راست خود مواجه شده است. خبرهای تکمیل به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.”

سایر مصدومان رئال مادرید

سایر مصدومان رئال مادرید

لیست طولانی مصدومان مادرید از قبل شامل جود بلینگهام، آنتونیو رودیگر، دیوید آلابا، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا است. در حالی که ادواردو کاماویگا نیز به دلیل محرومیت برای دیدار یکشنبه سویا در دسترس نیست.

خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی از اسپانیول به لوس بلانکوس بازگشت. تیمی که در پایان فصل گذشته از لالیگا سقوط کرد. 16 گل او در 34 بازی برای نجات این تیم کاتالانی از سقوط کافی نبود. به دلیل درخشش او، مادرید به سرعت برای جذب این بازیکن، پس از خروج بنزما، تلاش کرد.

در 35 بازی برای مادرید در تمام رقابت های این فصل، ژوزلو 13 گل و 4 پاس گل در کارنامه دارد.

انتظار می رود ژوزلو در انتظار آمادگی جسمانی، در ترکیب نهایی اسپانیا برای یورو 2024 تابستان امسال در آلمان – کشور محل تولدش – قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *