۵ گزینه جانشینی آنچلوتی

۵ گزینه جانشینی آنچلوتی ، رئال مادرید لیست بلند بالایی از سرمربی های جایگزین کارلو آنچلوتی رونمایی کرد. پنج سرمربی گزینه رئال مادرید در صورت رفتن کارلو به برزیل می باشد که از بین آنها یکی انتخاب می شود.

به گزارش سایت “ورزشی” کارلو آنچلوتی یکی از گزینه های جدی هدایت تیم ملی برزیل محسوب می شود. بعد از پایان کار تیته در برزیل که باعث حذف تیم برزیل در رقابت جام جهانی 2022 شد. فدراسیون فوتبال برزیل از میان گزینه های مختلف، کارلو آنچلوتی را به عنوان جانشین او تعیین کرده است. مربی ایتالیایی حالا گزینه مهم و اصلی برای لسائو محسوب می شود. قبلا نیز پپ گواردیولا این پیشنهاد را رد کرد. ظاهرا پپ می خواهد قرارداد خودش را با من سیتی تمدید نماید. ناکامی تیم برزیل در چارچوب رقابت مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 و حذف آنها باعث شد تا به فکر جذب یک سرمربی جدید و حرفه ای باشند.

گزینه‌های رئال مادرید برای سرمربی

حالا فلورنتینو پرز به دنبال جایگزین مناسب برای کارلو آنچلوتی در باشگاه رئال مادرید است. بازی های لیگ برتر اسپانیا شروع شده و به زودی بازی های لیگ اروپا نیز برگزار می شود. حالا رئیس باشگاه مادریدی انتظار دارد که سرمربی رئال به قرارداد خودش تا سال 2024 پایبند باشد که اعتبارش تمام نشده است. ولی در فوتبال هر چیزی امکانش است و به همین خاطر به دنبال یافتن سرمربی جدید برای رئال می گردند. چون احتمال زیاد امسال کارلو به برزیل می رود.

۵ گزینه جانشینی آنچلوتی | کارلو آنچلوتی به برزیل می رود
۵ گزینه جانشینی آنچلوتی | کارلو آنچلوتی به برزیل می رود

۵ گزینه جانشینی آنچلوتی

یکی از گزینه های اصلی تیم رئال بر روی میز رائول گونزالس می باشد. رائول که در کاستیا نتایج شگفت انگیز و کارهای بزرگی بدست آورد. حالا رئال مادرید از او تحت عنوان زیدان جدید یاد می کنند. او چند وقت قبل از شالکه پیشنهاد داشته است. حالا مادریدی ها توانستند او را حفظ کنند. رئال به او وعده داده که به زودی به پست سرمربی گری تیم اصلی باز خواهی گشت.

همچنین آلوارو آربلوا از بازیکنان رئالی سابق نیز شانس زیادی برای نشستن بر نیمکت تیم را دارد. ژابی آلونسو نیز یکی از بهترین بازیکنان دنیا که با سوسیه داد تجربه صعود دارد. حالا هدایت بایرن لورکوزن در بوندسلیگا را برعهده دارد. ژابی تجربه بیشتری نسبت به دو رئالی دیگر دارد و در سطح بالاتری است.

همچنین پرز برای هدایت رئال به دست مربی خارجی نیز دو گزینه دارد. توماس توخل اولین نفر خارجی است که بعد از جدایی از چلسی بیکار است. پلن دوم مادریدی ها نیز یولیان ناگلزمان است که در بایرن مونیخ انتقادات زیادی داشت و حالا اصلا تعجب نمی کنیم که او در پایان فصل از بایرنی ها جدا گردد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
27 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *