آخرین خرید زمستانی پرسپولیس مشخص شد؟

درویش مدیرعامل پرسپولیس با وجود رضایت از عملکرد فنی تیم، منتظر است تا در صورت نیاز برای جذب یک مهاجم دیگر اقدام کنند.

آخرین خرید زمستانی پرسپولیس: یک مهاجم دیگر؟

به گزارش وب سایت «ورزشی»، پرسپولیس با رضا درویش موفق شد نقل و انتقالات قابل قبولی را به پایان برساند. حالا در روزهای پایانی، آن‌ها به دنبال جذب مهاجم دیگری نیز هستند.

با جدایی نبیل باهویی و شهاب زاهدی، این تیم در پنجره زمستانی عیسی آل کثیر از سپاهان و ابوالفضل بابایی از فجرسپاسی شیراز را به خدمت گرفت.

با این وجود در روزهای اخیر همچنان پرونده جذب یک مهاجم خارجی – آزاد در این تیم بین هواداران مطرح شده است. آنها برای تقویت هرچه بیش‌تر تیم خود چشم به آخرین شکار زمستانی دوخته‌اند.

اما همه‌چیز به نظر نهایی اوسمار ویرا بستگی دارد. سرمربی برزیلی پرسپولیس که در دو بازی اخیر موفق به شکست تراکتور و ذوب آهن شده است. از این رو اعتماد هواداران را تا حدود جلب کرده است. اما هنوز پیام دقیقی به باشگاه مخابره نکرده است.

این در شرایطی است که در روزهای اخیر گزینه‌های مختلفی به باشگاه معرفی شده‌اند. حالا کافی تا باشگاه آخرین تصمیم خود را نیز با توجه به خالی بودن یک بازیکن در لیست، اعلام کند.

نقل و انتقالات موفق پرسپولیس در زمستان

نقل و انتقالات موفق پرسپولیس در زمستان

رضا درویش با جذب عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف، عیسی آل کثیر، ابوالفضل بابایی و محمد خدابنده‌لو، بار دیگر موجب رضایت هواداران شده است. حالا او منتظر است تا اوسمار ویرا به صورت رسمی و کتبی درخواست جذب یک بازیکن دیگر را به او بدهد. با تایید اوسمار برای جذب مهاجم ، این باشگاه پیگیری خود را در این امر آغاز خواهد کرد.

با توجه به اینکه این انتقال از میان بازیکنان آزاد و در بین گزینه‌های متعدد صورت خواهد گرفت، نیاز به زمان چندانی ندارد. قطعا پرسپولیس در پشت پرده اولویت‌های مختلفی را در نظر دارد. در صورت توافق ابتدایی و دریافت ویزا و تست‌های پزشکی، روند جذب مهاحم نیز تکمیل خواهد شد. اما مهم‌ترین نکته در این بین، نظر اوسمار است.  آیا تیم او نیاز به جذب مهاجم دیگری دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *