خولین آلوارز جانشین مسی در آینده آرژانتین

آلوارز جانشین مسی بهتر از امباپه و هالند ، ستاره دهه نود فوتبال شیلی به ستایش از مسی آرژانتینی پرداخت. او گفت احتمال زیاد خولین آلوارز ستاره آینده تیم ملی آرژانتین است. او حتی از هالند و امباپه نیز بهتر بازی می کند.

به گزارش سایت “ورزشی” حالا که جشن مردم آرژانتین هنوز در حال برگزاری است و تاجگذاری آرژانتینی ها در این جام نقل محافل رسانه ای شده است. در دنیا نیز مفسران و کارشناسان فوتبال درباره قهرمانی آنها و مسی صحبت می کنند. ایوان زامورانو، یکی از مهاجم های مشهور شیلی از اشخاصی است که بازگشت سریع تیم ملی آرژانتین را عامل موفقیت دانسته است.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

آلوارز جانشین مسی بهتر از امباپه و هالند

او در یک گفتگوی خود با یک رسانه درباره تیم ملی آرژانتین و قهرمانی اش بیان داشت: تمامی تیم ها دنبال شروع خوب و روحیه بخشی بودند. آنها جام را می خواستند خوب شروع کنند. ولی آرژانتین شروع سختی در پیش گرفت و حتی در مقابل سعودی ها شکست بدی خوردند. این تیم ولی سریعا به جام برگشت و خودش را ریکاوری کرد و واقعا هم یک بازگشت موفقی داشت.

مهاجم سابق تیم ملی شیلی اعتقاد دارد که شکست در برابر عربستان یک واکنش سریع از سوی آرژانتینی ها را در پی داشت. آنها کاملا منسجم و با اتحاد قوی دوباره شروع کردند. بعد از این مسابقات مشاهده کردیم که آنها خیلی قوی شروع کردند و برای یک هدف به صورت تیمی جنگیدند. تیم ملی آرژنتین دقیقا از پایین به بالا رسید و بازیکنان آنها فوق ستاره بودند. مک آلیستر، فرناندز، آلوارز جزو پلیرهایی بودند که فراتر از انتظار ظاهر شدند. آنها در شروع جام بازیکنان معمولی بیش نبودند. ولی در ادامه به مهم ترین بازیکنان جام تبدیل شدند و برای تیم شان جنگیدند.تا قهرمان شوند.

آلوارز جانشین مسی بهتر از امباپه و هالند
آلوارز جانشین مسی بهتر از امباپه و هالند

حتما بخوانید: زندگی نامه کیلیان امباپه | مهاجم تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن

نظرات زامورانا درباره خولین آلوارز

زامورانا که از سوی زانتی به کشور آرژانتین رفت و در یک پاسخ به سوال مهم که شما آیا مهاجم بزگی بوده اید و نظر شما درباره خولین آلوارز چیست؟ او گفت خولین آینده فوتبال آرژانتین است و می تواند بالاتر از کیلیان امباپه و هالند قرار بگیرد.

او در ادامه گفت: من هم مهاجم مرکزی کلاسیک بودم که دیگر وجود ندارد. به نظرم در فوتبال امروزی خولین بهترین مهاجم است. او هر کاری را به بهترین نحو انجام می دهد. خوب به جناحین افزوده شده و از کناره ها نفوذ می کند. حتی از میان نفر مقابل عبور می کند. ارتباط بسیار نزدیکی با هم باشگاهی و هم تیمی خود دارد. او بهترین گزینه از لحاظ بنده است. هالند در جناحین خوب عمل نمی کند. امباپه در تمام بازیها درخشان نبوده است. قطعا خولین قلب بزرگی دارد که او را کامل می کند. او قطعا جزو آینده های فوتبال آرژانتین خواهد بود.

حتی در ادامه زامورانو از مسی نیز نام برد و گفت: او را با هیچ صفتی نمی توان بیان کرد. یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. مرا شگفت زده کرده است. عشقش به فوتبال تمام نمی شود. لئو نماینده ما در زمین است. حس خودش را به بیننده القا می کند.

لئو در یک لحظه از بهشت به وجود می آید و تاثیرش را در بازی می گذارد. من فکر میکنم این جام متعلق به آرژانتین و پاداش مسی است. او شایسته بالا بردن جام جهانی قطر را داشت. مسی تقریبا 15 سال است که بهترین بازیکن دنیا است. حالا برای رسیدن به آن چیزهایی که اصلا آسان نبود و همانند من سال های زیادی در فوتبال بازی کردم اما 15 سال جزو بهترین سختی های من شد. مسی قطعا با فتح این جام حالا می تواند در کنار پله، مارادونا و هر بازیکن تاریخی دیگر بنشیند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
26 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *