آنچلوتی: شاید بلینگهام به بازی برابر والنسیا نرسد

فوق ستاره بی چون و چرای این فصل رئال هم اینک مصدوم است. با اعلام آنچلوتی شاید بلینگهام به بازی برابر والنسیا نرسد. جود بلینگام که به خوبی مراحل ریکاوری را پشت سر می گذارد، بی تاب بازگشت بازی مقابل والنسیاست. ولی کارلو آنچلوتی و کادر پزشکی تیم برای بازی به او تردید دارند. قطعا بلینگهام بازیکنی نیست که رئال بخواهد برای سلامتی و آمادگی او ریسک کند.

آنچلوتی: شاید بلینگهام به بازی برابر والنسیا نرسد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، جود بلینگام در بازی به یادماندنی برابر خیرونا دو گل به ثمر رساند. اما در نیمه دوم به علت مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.

ستاره انگلیسی مثل بسیاری از بازی‌های این فصل، فوق العاده بود و نقشی بسزایی در پیروزی 4-0 رئال داشت. اما به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا، آنچلوتی چاره ای جز تعویض او نداشت. مصدومیت به اندازه‌ای بود که بلینگهام بازی های بعدی رئال را از دست داد. البته تیم پرستاره رئال در غیاب ستاره انگلیسی خود توانست لایپزیش و سویا را شکست دهد. اما مقابل رایو وایکانو به تساوی رسید.

بلینگهام چه مدت از میادین دور است؟

بلینگهام چه مدت از میادین دور است؟

پیش بینی ها نشان دهنده دوری یک ماهه بلینگهام از میادین بود. ولی همه چیز در مورد بهبودی او امیدوارکننده است. تا جایی که گمانه زنی هایی وجود دارد که او شنبه در مصاف والنسیا بازی کند. از نظر پزشکی شاید جود چراغ سبز پزشکی را دریافت کند. اما بازی در زمین والنسیا به دلیل حواشی مربوط به وینیسیوس جو پر تنشی خواهد داشت. این فشار وحشتناک ممکن از در مصدومیت مجدد یا حتی شدیدتر شدن آن اثر بگذارد. موردی که سبب شده تا کارلو آنچلوتی برای میدان دادن به بلینگام دچار شک و تردید شود.

در حقیقت شاید بلینگام وارد لیست نهایی شود. ولی روی نیمکت بازی را شروع خواهد کرد. و تنها در صورت پیچیده شدن کار رئال دقایقی را بازی خواهد کرد. این احتمال نیز بالاست که جود در مادرید بماند و ریکاوری خود را از سر بگیرد تا برای بازی حساس برگشت مقابل لایپزیش (چهارشنبه 16 اسفند) آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *