آینده‌ي‌ اندریک در رئال مادرید مبهم شده است: گزارش

اندریک موضع خود را در مورد آینده رئال مادرید تغییر داد. آینده‌ي‌ اندریک در رئال مادرید مبهم شده است.

خلاصه خبر

اندریک برای مدت زمان بازی در رئال مادرید مشکل داشت.

این بازیکن 18 ساله فقط یک بار در تمام مسابقات شروع کرده است.

اندریک با انتقال قرضی در ژانویه مرتبط شده است.

آینده‌ي‌ اندریک در رئال مادرید مبهم شده است

آینده‌ي‌ اندریک در رئال مادرید مبهم شده است

یک گزارش مدعی شده است که اندریک دیگر در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به جدایی از رئال مادرید فکر نمی کند.

این بازیکن جوان برزیلی سرانجام در تابستان به مادرید ملحق شد. این باشگاه در دسامبر 2022 47.5 میلیون یورو خرج کرد. سپس او را به تیم در تابستان جاری اضافه کرد. اما او هنوز جایگاهی در ترکیب اصلی تیمش تثبیت نکرده است.

تا به امروز، این مهاجم در واقع فقط 107 دقیقه فوتبال در تمام رقابت‌ها بازی کرده است. همچنین تنها یک بار در لیگ قهرمانان اروپا شروع کرده است. آن هم در جریان شکست 1-0 مقابل لیل که در آن او فقط 19 لمس انجام داد. سپس پس از یک ساعت از بازی خارج و تعویض شد.

اوایل این فصل گزارش شد که اندریک احتمال جدایی قرضی در ژانویه را رد نکرد.  برخی نزدیک به مهاجم معتقد بودند که این بهترین حرکت برای دوران جوانی او خواهد بود.

قرارداد قرضی منتفی است؟

با این حال، AS بیان می کند که اندریک به طرز باورنکردنی از روندی که کارها پیش می رود خوشحال است. او اکنون به طور جدی ایده رفتن را رد کرده است.

این بازیکن 18 ساله ممکن است در هفته های آینده به دلیل غیبت ستاره مهاجم وینیسیوس جونیور، نقش برجسته ای داشته باشد. این بازیکن برزیلی پس از مصدومیت از ناحیه گردن در جریان پیروزی 2-0 رئال مادرید مقابل ویارئال در 5 اکتبر، دیدارهای انتخابی جام جهانی فیفا در اکتبر تیم ملی خود را با پرو و ​​شیلی از دست داد.

وینیسیوس برای بازی آخر این هفته مقابل سلتاویگو تردید دارد ، به این معنی که اندریک می تواند برای اولین بار در لالیگا حضور داشته باشد.

Pooria
20 اکتبر 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *