اعتراف عجیب گواردیولا درباره‌ی بازیکنانش!

در کنفرانس خبری پیش از بازی منچسترسیتی و رئال مادرید، اعتراف عجیب گواردیولا درباره‌ی بازیکنانش خبرساز شده‌است.

خلاصه خبر

پپ گواردیولا از تاکتیک های رئال مادرید در بازی اول یک چهارم نهایی غافلگیر شد.

منچسترسیتی قرار است روز چهارشنبه بار دیگر به مصاف مادرید برود.

بازی رفت در سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 به پایان رسید.

اعتراف عجیب گواردیولا درباره‌ی بازیکنانش!

به گزارش ورزشی، پپ گواردیولا اذعان دارد که تیمش دوست دارد تحت پرس بازی کند. زیرا به دنبال غلبه بر رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

سیتی اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در فصل گذشته به لطف گل رودری در فینال مقابل اینتر به دست آورد. در آن فصل آن‌ها یک سه گانه تاریخی را تکمیل کردند. آنها در لیگ برتر نیز قهرمان شدند. همچنین برای دومین بار جام حذفی را زیر نظر گواردیولا بالا بردند

این مربی اسپانیایی شانس تبدیل‌شدن به اولین مربی تاریخ که سه‌گانه‌های پشت سرهم می‌گیرد را دارد. آنها شانس فوق‌العاده‌ای برای انجام این کار پس از نتایج آخر هفته گذشته در لیگ برتر دارند.

با این حال، ابتدا سیتی باید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی خود در ورزشگاه اتحاد، رئال مادرید را که 14 بار قهرمان شده بود، شکست دهد. دو تیم در سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 رضایت دادند. شکی در ذهن گواردیولا وجود ندارد که بازیکنان او توانایی برآوردن انتظارات را دارند.

صحبت‌های گواردیولا درباره‌ی مادرید و لیگ برتر انگلیس

صحبت‌های گواردیولا درباره‌ی مادرید و لیگ برتر انگلیس

گواردیولا پیش از بازی گفت: “آنها ما را [در بازی اول] با موقعیت بازیکنان غافلگیر کردند. باید حسابی دقت کنیم.” کارلو [آنچلوتی] با تجربه‌اش می‌تواند کاری متفاوت انجام دهد و ما باید آماده باشیم.

گواردیولا در مورد ذهنیت بازیکنانش گفت: “آنها [بازیکنان سیتی] پرس را دوست دارند.البته این بدان معنا نیست که ما این کار را انجام خواهیم داد. اما من تقریباً مطمئن هستم که تا آخر آنجا خواهیم بود زیرا آنها را می شناسم، چهره آنها را در جلسات قبل از بازی و نحوه آماده‌سازی آنها می بینم.

وی در مورد اینکه آیا این بدان معناست که سیتی که اکنون پس از شکست از آرسنال و لیورپول در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، دوباره قهرمان داخلی می‌شود، افزود: “نه، نه، من این را نمی گویم. اما ما رقابت خواهیم کرد. این حتمی است.”

گل های برناردو سیلوا، فیل فودن و جوسکو گواردیول، سیتی را بار دیگر در موقعیت قدرتمندی قرار می‌دهد، اما آنها می‌دانند که مادریدی را که می‌تواند هر تیمی را در خانه یا خارج از خانه شکست دهد، دست کم نگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *