انتقام زنان بارسلونا از رئال مادرید در ال کلاسیکو بانوان

زنان بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید را با 4 گل در هم کوبیدند. انتقام زنان بارسلونا از رئال مادرید در ال کلاسیکو بانوان درد هواداران را تسکین داد.

انتقام زنان بارسلونا از رئال مادرید در ال کلاسیکو بانوان

انتقام زنان بارسلونا از رئال مادرید در ال کلاسیکو بانوان

به گزارش «ورزشی»، در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام زنان اسپانیا، بارسلونا میزبان رئال مادرید بود. بازی تیم‌های مردان این دو باشگاه در سوپرجام با نتیجه ۴-۱ به سود رئال به پایان رسید. اما بارسلونا زنان موفق شدند 4 گل به رئال مادرید بزنند تا انتقام مردان را بگیرند!

طبق انتظار، بازی با تسلط بارسلونا آغاز شد. رئال مادرید نه توان حمله و نه توان دفاع داشت. آبی‌اناری‌ها بالاخره موفق شدند در دقیقه ۱۲ اولین گل را به ثمر برسانند. بعد از ارسال کرنر و در شلوغی محوطه جریمه، توپ در برابر دروازه به ماریونا کالدنتی رسید و او به راحتی دروازه رئال را باز کرد.

سه دقیقه بعد روی غفلت مدافعان رئال ، اونا باتیه از سرعتش استفاده کرد و در سمت چپ محوطه جریمه، توپ را برای مهاجم جوان بارسلونا، سالما پارایوئلو در نزدیکی نقطه پنالتی فرستاد. وینگر اسپانیایی بارسا مدافع پیش رویش را برداشت و اختلاف را به دو گل رساند.

اما بارسلونا دست بردار نبود. آنها در دقیقه ۴۰ توسط کالدنتی از روی نقطه پنالتی برای بار سوم گلزنی کردند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم بارسلونا همچنان سوار بر بازی بود. اما در پایان فقط یک گل دیگر به ثمر رساندند. روی یک ضد حمله در دقیقه ۵۲ گراهام هانسن از سمت راست حرکت کرد و یک پاس زمینی زیبا را برای پارایوئلو در محوطه جریمه ارسال کرد. او نیز گل دوم خودش و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

بازی بعدی دختران بارسلونا

بازی بعدی دختران بارسلونا

در پایان دختران بارسا با نتیجه ۴-۰ پیروز این دیدار جذاب شدند به فینال سوپرجام اسپانیا راه پیدا کردند. آبی‌اناری‌ها یکشنبه آینده برای دشت کردن اولین جام فصل خود، در فینال برابر لوانته قرار خواهند گرفت. لوانته روز گذشته در نیمه‌نهایی اتلتیکو مادرید را ۳-۱ شکست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *