بازی اول ستاره برزیلی بارسلونا / بارسلونا ویتور روکه را ثبت کرد

بارسلونا ویتور روکه را ثبت کرد تا بازی برابر لاس پالماس، بازی اول او در بارسلونا باشد. بارسلونا پنجشنبه شب برابر لاس پالماس قرار می‌گیرد.

خلاصه

ویتور روکه در لالیگا ثبت نام کرد.

بارسلونا مجبور شد دوباره با محدودیت‌های مخارج دست و پنجه نرم کند.

نوجوان برزیلی، آماده اثبات توانایی‌های خود است.

بازی اول ستاره برزیلی بارسلونا

به گزارش «ورزشی»، بارسلونا به موقع خرید ویتور روکه را در لالیگا ثبت کرد. این مهاجم 18 ساله اولین بازی خود را در شب پنجشنبه مقابل لاس پالماس انجام می‌دهد.

بارسا در ماه جولای انتقال روکه را از اتلتیکو پارانانسه در قراردادی به ارزش بیش از 60 میلیون یورو (52 میلیون پوند) تضمین کرد. ورود او به اسپانیا در ابتدا تا شروع فصل 2024/25 در میان محدودیت های هزینه‌ها برنامه ریزی نشده بود. اما این بازه زمانی بالاخره به ژانویه کشیده شد.

روکه در پایان ماه دسامبر در باشگاه جدیدش حضور پیدا کرد. اما گمانه زنی‌ها در اوایل این هفته ادعا می‌کرد که بارسلونا نتواند او را ثبت کند. ژاوی بعدازظهر چهارشنبه هنگام صحبت با رسانه ها ابراز خوش‌‌بینی کرد. فقط چند ساعت بعد نام او ثبت شد. روکه اکنون واجد شرایط دیدار با لاس پالماس در ورزشگاه گرن کاناریا خواهد بود.

روکه فصل 2023 باشگاهی برزیل را با بازی کردن به عنوان «شماره نه» برای اتلتیکو پارانانسه گذراند و 21 بار در تمام مسابقات گلزنی کرد. اما با توجه به اینکه روبرت لواندوفسکی در سیستم 4-3-3 بارسا عملاً در آن موقعیت ثابت است، تردید در مورد نقش او در تیم اسپانیایی ایجاد شده است.

اما به نظر می رسد ژاوی مطمئن است که این زوج می توانند با هم بازی کنند. او از تطبیق پذیری روکه برای بازی به عنوان یک مهاجم کناری و ارائه رقابت به همه مهاجمان در تیم انتظار دارد.

انتظارات ژاوی از ویتور روکه

انتظارات ژاوی از ویتور روکه

ژاوی خاطرنشان کرد: «ویتور می تواند با [لواندوفسکی] به خوبی بازی کند. او می تواند به صورت وینگر یا به عنوان شماره 9 بازی کند. او برای همه مهاجمان تیم – لواندوفسکی، فران [تورس]، ژائو [فلیکس]، رافینیا و لمینه [یامال] رقابت ایجاد می‌کند که یک نکته مثبت بزرگ است.

ما همه چیز را گام به گام با او پیش خواهیم برد. او یک بچه 18 ساله است، بنابراین نمی‌توانیم او را در حال حاضر مسئولیت بارهای سنگین بدانیم. زیرا برای سازگاری نیاز به زمان دارد. اما او آماده است و به خوبی تمرین می‌کند. او حرفه‌ای است و به سرعت با محیط جدید خود سازگار می‌‌شود، اما ما محتاط خواهیم بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *