بازیکنان دروازه بان در جریان بازی

بازیکنان دروازه بان در جریان بازی ، دروازه بان ها یکی از مهم ترین نقش ها در بازی فوتبال دارند. در برخی موارد دیده شده که دروازه بان خطایی را مرتکب میشود و از بازی اخراج می شود. تیم مورد نظر نیز تمام تعویض هایش را انجام داده است. حالا باید یکی از بازیکنان لباس دروازه بانی و دستکش در دستانش قرار دهد و درون دروازه قرار بگیرد. در تاریخ فوتبال دنیا لیست بازیکنانی که درون دروازه قرار گرفته اند را در این مطلب برای شما ذکر می کنیم.

بازیکنانی که در جریان بازی دروازه بان شدند

در بازی سویا و ایبار در لالیگا فصل 2019-2020 لوکاس اوکامپوس وینگر آرژانتین تیم سویا بسیار خوش درخشید. بازی که با گل اوکامپوس 1-0 از ایبار پیش بود و در پایان بازی نیز توماس واتسلیک دروازه بان سویا شدیدا مصدوم شد. با توجه به اینکه تیم سویا تمام 5 تعویض خودش را انجام داد. لوکاس اوکامپوس درون دروازه سویا ایستاد. در ثانیه های پایانی بازی نیز او یک مهار عالی انجام داد و یک تنه تیمش را پیروز میدان کرد.

کایل واکر درون دروازه منچسترسیتی

در بازی بین تیم های آتلانتا و منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا فصل 2019-2020، ادرسون مصدوم شد. او که جایش را به کلودیو براوو داد و براوو نیز در دقیقه 81 از بازی اخراج شد. حالا کایل واکر در دقیقه های پایانی به عنوان دروازه بان منچستر سیتی قرار گرفت. واکر زمانی که در دروازه قرار گرفت گلی نخورد. بازیکنان دروازه بان در جریان بازی

دروازه بانی کایلی واکر
دروازه بانی کایلی واکر

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

جان تری درون دروازه چلسی

در یک بازی بین تیم های ردینگ و چلیس نیز دروازه بان تیم چلسی یعنی پتر چک مصدوم شد و نتوانست بازی را ادامه دهد. در ادامه دروازه بان ذخیره کارلو کودچینی وارد میدان شد. اما او نیز در دقیقه های پایانی مصدوم شد. حالا جان تری بازیکن به عنوان دروازه بان تیمش ایستاد. چلسی توانست 1-0 ردینگ را شکست دهد.

جان تری درون دروازه چلسی
جان تری درون دروازه چلسی

مامادو ساخو در دروازه پاری سن ژرمن

در بازی لیگ فرانسه در سال 13-2012 در بازی بین تیم پاری سن ژرمن و لان، آلفونسو آرئولا از دقیقه 60 بازی تعویض شد و جای خودش را به رنان لوکروم داد. او که قرار بود بازنشست شود. لوکروم در ادامه بازی پنالتی داد و از بازی اخراج شد. مامادو ساخو در ادامه بازی درون دروازه پاری سن ژرمن قرار گرفت. البته نتوانست ضربه پنالتی را مهار نماید.

مامادو ساخو در دروازه پاری سن ژرمن
مامادو ساخو دروازه بان پاری سن ژرمن (26 می 2013)

یان کولر در دروازه باشگاه دورتموند

در مسابقه بین تیم های بایرن مونیخ و دورتمند، ینس لمن از بازی اخراج شد. ماتیاس زامر سرمربی تیم دورتموند نیز همه تعویضی های خودش را انجام داد. یان کولر بازیکن دورتمند که با قد 2.02 بلندقدترین در زمین بود در دروازه این تیم قرار گرفت. با توجه به اینکه بایرن مونیخ توانست دورتموند را شکست دهد. ولی در 24 دقیقه حضور کولر در دروازه گلی نخوره و کولر توسط نشریه کیکر به عنوان بهترین دروازه بان هفته انتخاب شد.
یان کولر در دروازه باشگاه دورتموند
یان کولر دروازه بان دورتموند شد (9 نوامبر 2002)

جان اوشی درون دروازه منچستریونایتد

جان اوشی بازیکن تیم منچستر یونایتد بعد از شکستگی بینی ادوین فن در سار دروازه بان تیم در یک مسابقه در مقابل تاتنهام باعث شد تا الکس فرگوسن جان اوشی را در دروازه قرار دهد. اوشی توانست در این مسابقه کلین شیت کند و منچستر با نتیجه 4-0 بازی را برد.

جان اوشی
جان اوشی

رودریگو پالاسیو درون دروازه اینتر

در مسابقه بین تیم های اینترمیلان و هلاس ورونا در کوپای ایتالیا، لوکا کالستلاتزی مصدوم شد. با توجه به اینکه سه تعویض انجام شد. رودریگو پالاسیو در 16 دقیقه پایانی وارد دروازه اینتر رفت. او با انجام دو مهار عالی به پیروزی 2 صفر تیمش کمک کرد.

رودریگو پالاسیو درون دروازه اینتر
رودریگو پالاسیو دروازه بان اینتر شد (18 دسامبر 2012)

میشائیل تارنات درون دروازه بایرن مونیخ

در یک مسابقه بین تیم های بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت. اولیور کان بعد از برخورد با ساموئل کوفور مصدوم شد. او جایش را به برند درهر داد و اما این دروازه بان نیز بعد از دو دقیقه مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. در ادامه مسائیل تارنات مدافع چپ بایرن در دروازه قرار گرفت. این بازی با نتیجه 2-1 به نفع بایرن مونیخ تمام شد.
میشائیل تارنات درون دروازه بایرن مونیخ
میشائیل تارنات دروازه بان بایرن مونیخ شد (18 سپتامبر 1999)

مازیار زارع درون دروازه ملوان انزلی

در یک بازی لیگ برتری بین تیم های پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در سال 1393، بعد از اخراج دروازه بان ملوان، مازیار زراع بازیکن با سابقه در دروازه قرار گرفت. او موفق شد در دقیقه 88 پنالتی فرناندو گابریل از پرسپولیس را نیز مهار کند.

مازیار زارع درون دروازه ملوان انزلی
مازیار زارع دروازه بان ملوان شد (16 بهمن 1393)

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

بازیکنان دروازه بان در جریان بازی

 

دنی آلوز در دروازه
دنی آلوز، دروازه بان پاری سن ژرمن شد (21 مارس 2018)

دنی آلوز درون دروازه پاری سن ژرمن

در بازی بین تیم های پاری سن ژرمن و سوشو در جام حذفی فرانسه، کوین تراپ از دقیقه 90 اخراج شد و دنی آلوز یک دقیقه در دروازه پاریس قرار گرفت.

ریو فردیناند درون دروازه منچستریونایتد

در یک بازی جام حذفی انگلیس بین تیم های منچستریونایتد و پورتسموث که در یک چهارم نهایی انجام می شد. ادوین فن در سار مصدوم شد و جایش را به توماش کوژاک داد. کوژاک نیز در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی و کارت قرمز شد. ریو فردیناند در دروازه منچستر قرار گرفت و نتوانست پنالتی را بگیرد. منچستر در این دیدار 1-0 شکست خورد.

ریو فردیناند، دروازه بان منچستریونایتد
ریو فردیناند، دروازه بان منچستریونایتد شد (9 مارس 2008)
=

هری کین درون دروازه تاتنهام

در یک مسابقه بین تیم های تاتنهام و آستراس تریپولیس یونان در لیگ اروپا، تیم تاتنهام در دقیقه 87 با نتیجه 5-0 از حریف مقابلش پیش بود. هوگو لوریس با یک خطا از مسابقه اخراج شد. هری کین در این مسابقه هت تریک کرد. اعتماد به نفس بالایی پیدا کرد و در دروازه تاتنهام قرار گرفت. اما به محض ورود به دروازه از روی یک ضربه آزاد و اشتباه ناشیانه در گرفتن توپ، دروازه اش باز شد.

هری کین درون دروازه تاتنهام
هری کین دروازه بان تاتنهام شد (23 اکتبر 2014)

فیل جاگیلکا درون دروازه شفیلد یونایتد

او یکی از مدافعان تیم ملی انگلیس بوده است. فیل که مدافع بوده و چهار بار سابقه حضور در دروازه تیم شفیلد یونایتد را نیز تجربه کرد. حتی او در تمرینات به عنوان دروازه بان نیز تمرین می کرد. نیل وارناک سرمربی پیشین شفیلد یونایتد را متقاعد کرد که دروازه بان ذخیره را بر روی نیمکت نگذارد. پدی کنی، دروازه بان اول شفیلد در مقابل آرسنال در 30 دسامبر 2006 مصدوم شد. جاگیلکا در دروازه قرار گرفت. با یک مهار دیدنی مانع گلزنی فن پرسی شد. تیمش در این مسابقه یک صفر برد. جاگیلکا مجموعا 4 بار درون دروازه شفیلد یونایتد ایستاد.

فیل جاگیلکا درون دروازه شفیلد یونایتد
فیل جاگیلکا درون دروازه شفیلد یونایتد

فیلیپه ملو درون دروازه گالاتاسارای

در بازی بین گالاتاسرای و الازیغ اسپور، فرناندو موسلرا بعد از پنالتی که به تیم مقابل داد از زمین اخراج شد. حالا فیلیپه ملو در دروازه گالاتاسرای ترکیه قرار گرفت. ملو درون دروازه ایستاد و حتی ضربه پنالتی را نیز مهار کرد. او کمک زیادی در این مسابقه به تیمش کرد تا پیروز شوند.

فیلیپه ملو درون دروازه گالاتاسارای
فیلیپه ملو دروازه بان گالاتاسارای شد (24 نوامبر 2012)

کوین گروسکروتس درون دروازه دورتموند

در بازی بین تیم های دورتموند و هوفنهایم از دقیقه 81، رومن وایدنفلر با خطای پنالتی از زمین اخراج شد و کوین گروسکروتس در دروازه دورتموند قرار گرفت. او نتوانست ضربه پنالتی سجاد صالحوویچ را بگیرد. کوین گروسکورتس از بازیکنانی بود که در نوک حمله تا دروازه را تجربه کرده و تقریبا در تمام زمین حضور داشت.

کوین گروسکروتس درون دروازه دورتموند
کوین گروسکروتس دروازه بان دورتموند شد (18 می 2013)

پله درون دروازه سانتوس

در یک مسابقه بین تیم سانتوس و گرمیو با نتیجه 3-4 به نفع سانتوس تمام شد. گیلمار دروازه بان سانتوس در دقیقه های پایانی بازی نیز اخراج شد. پله اسطوره فوتبال برزیل در این مسابقه هت تریک کرده بود. او در دروازه سانتوس قرار گرفت و گلی هم نخورد.

پله در دروازه سانتوس
پله دروازه بان سانتوس شد (19 ژانویه 1964)

عزت پور قاز درون دروازه تیم ملی ایران

در یک مسابقه بین تیم ملی ایران و گوام در رقابت مقدماتی جام جهانی 2018، علیرضا بیرانوند در دقیقه 72 از زمین مسابقه اخراج شد. عزت الله پورقاز بازیکن گلستانی تیم ملی که مدافع بود در دروازه قرار گرفت و گلی نیز دریافت نکرد. عزت الله پورقاز به عنوان یکی از بازیکنان دروازه بان در این مسابقه بوده است.
عزت پور قاز در دروازه تیم ملی ایران
عزت پورقاز دروازه بان تیم ملی ایران شد (۲۶ آبان ۱۳۹۴)

حتما بخوانید: بیوگرافی عزت الله پورقاز | زندگی شخصی + افتخارات + حواشی + عکس با همسر

بازیکنان دروازه بان در جریان بازی

به پایان مطلب بازیکنانی که در جریان بازی دروازه بان شدند رسیده ایم. بازیکنانی که در طول تاریخ توانستند اسم خود را به عنوان دروازه بان ثبت کنند. از بازیکنان ایرانی تا بازیکنان در لیگ های اروپایی توانستند این تجربه را بدست بیاورند. بازیکنان دروازه بان

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
27 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *