فینال لیگ قهرمانان آسیا: ترکیب العین مقابل یوکوهاما مارینوس

ترکیب العین مقابل یوکوهاما مارینو مشخص شد. العین امیدوار است با استفاده از شرایط میزبانی، در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان به پیروزی دست پیدا کند.

ترکیب العین مقابل یوکوهاما مارینوس

به گزارش وب سایت “ورزشی“، دیدار بسیار حساس از مرحله برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان العین و یوکوهاما مارینوس، آغاز شده‌است. اماراتی ها امیدوار هستند با استفاده از شرایط میزبانی، بتوانند باخت دو بر یک دور رفت را جبران کنند.

العین پیش از این یک بار قهرمان آسیا شده‌است. این تیم اکنون به دنبال دومین قهرمانی خود در این پیکارهاست. آنها در دو مرحله‌ی قبل، از سد دو غول بزرگ عربستان یعنی الهلال و النصر کردند و به فینال رسیدند. آنها حتی در ژاپن نیز با نتیجه یک بر صفر پیش افتادند. با کامبک یوکوهاما آنها در نهایت با شکست بازی را به اتمام رساندند..

ترکیب العین امارات

ترکیب العین امارات

برای بازی امروز، خالد عیسی در چارچوب دروازه‌است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. دفاع راست بندر الاحبابی کاپیتان و در سمت چپ نیز سعید جمعه بازی دارند.

العین با استفاده از دو هافبک مرکزی، کمربند خط میانی را تشکیل داده‌است. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر، نفرات منتخب کرسپو در خط هافبک‌اند. ماتیاس پالاسیوس برخلاف بازی های قبلی، امروز جلوتر از خط میانی و پشت مهاجم بازی می‌کند.

کاکو رومرو در سمت راست و محمد عباس در سمت چپ، وینگرها هستند. در نوک خط آتش نیز سفیان رحیمی مراکشی حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *