تشیع جنازه پله

تشییع جنازه پله ، حال ادسون آرانتس دو ناسیمنتو زیاد خوب نیست. تصاویری منتشر شده که نشان دهنده آماده سازی مراسم تشییع او است. در حال حاضر حال این قهرمان سابق فوتبال رو به بهبود نیست.

آماده باش تشییع جنازه احتمالی پله

به گزارش سایت “ورزشی” متاسفانه وضعیت پله بهبود نیافته است. بر اساس منابع معتبر حال پله در ساعت های آینده وخیم می شود. سخنگوی بیمارستان انیشتین گفت: او حالا زنده است. او گفت که پدر حالش خوب نیست.

تلاش هایی توسط مسئولان بیمارستان انجام شد. ولی در روند بهبود او تاثیر فراوانی حاصل نشده است. حالا ما منتظر هستیم ببینیم که چه پیش می آید.

پدرم مبتلا به تومور روده است. حالا دکترها می خواهد او را از شر این بیماری نجات دهند. ما در بیمارستان کنار او هستیم تا وضعیتش بهبود پیدا کند.

آماده باش تشییع جنازه احتمالی پله
آماده باش تشییع جنازه احتمالی پله

حتما بخوانید: دیگو مارادونا | ناگفته های زندگی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال

عکس پله و دخترش در بیمارستان

چند روز پیش عکسی از پله و دخترش بر روی تخت بیمارستان منتشر شد. این عکس که حال و وضعیت بد بازیکن پیشین برزیل را نشان می داد. در این عکس دخترش پله را در آغوش گرفت. دکترها نارسایی کلیه و قلب او را تایید کرده اند و وضعیت او رو به وخامت است.

احتمال تشیع جنازه پله بازیکن افسانه ای برزیل
احتمال تشیع جنازه پله بازیکن افسانه ای برزیل

پله با وضعیت وخیم بر روی تخت بیمارستان

مسئولان بیمارستان در شهر سائوپائولوی برزیل گزارش دادند که پله عفونت تنفسی نیز پیدا کرده است و حالا تحت مداوا قرار دارد. دختر او نیز از ابتلای پدرش به ویروس کرونا خبر داد. هواداران فوتبال در دنیا نظیر سانتوس در شبکه اجتماعی برای این بازیکن پرافتخار انرژی های مثبت می فرستند و امیدوار هستند که او به زودی مرخص شود.

 

ورزشگاه سانتوس برای تشییع جنازه احتمالی پله
ورزشگاه سانتوس برای تشییع جنازه احتمالی پله

ولی با این وضعیت بعید به نظر می رسد. وضعیت این بازیکن هر روز بدتر می شود. حالا نگرانی ها از فوت او بالا گرفت. تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید از ورزشگاه سانتوس است. مراسم آماده سازی تشییع پیکر این بازیکن اسطوره ای برزیل را نشان می دهد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
25 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *