تماس رئال مادرید با کریم بنزما

تماس رئال مادرید با کریم بنزما ، قضایای تمدید قرارداد کریم با رئال مادرید باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده است. مسئولان باشگاه البته از این بابت نگرانی ندارند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس می گیرند.

احتمال تنظیم قرارداد کریم با رئال مادرید اسپانیا

به کزارش سایت “ورزشی” بنزما ستاره فرانسوی تیم رئال مادرید که در فصل های پیشین نقش مهم و موثری در قهرمانی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته است.

بازیکن فرانسوی تیم رئال که از وظایفش به خوبی بر می آید. حالا او جای خالی کریس رونالدو را بعد از جدایی از این تیم و پیوستن به یونتوس برعهده دارد. این بازیکن ستاره و گلزن تیم رئال باعث شد تا نبود کریس در آنجا احساس نشود.

قرارداد کریم بنزما در رئال مادرید:

کریم بنزما چند ماه دیگر قراردادش با رئال مادرید به اتمام می رسد. گمانه زنی هایی شد که کریم با تیم رئال بعد از جام جهانی به توافق می رسد ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است. کریم در پایان فصل قبل در یک مصاحبه بیان داشت که قطعا با رئال تمدید خواهم کرد. اما ظاهرا هنوز چیزی از سوی باشگاه به او پیشنهاد نشده و به همین خاطر بنزما در کنفرانس خبری فینال سوپر جام نیز حاضر نشد و ماندنی شدنش را تضمین کند.

تماس رئال مادرید با کریم بنزما

شب گذشته نیز مجری برنامه ای بنام ال چیرینگیتو درباره کریم بنزما صحبت هایی انجام داد. جوزپ پدرِرول گفت: یک خبر مهم و موثق از منبع معتبر دارم که به زودی باشگاه رئال با کریم بنزما تماس خواهند گرفت.

ولی اطمینان می دهند که پیشنهاد تمدید نیز به زودی ارائه می شود. بنزما اصلا نباید از این موضوع نگران باشد. پدررول گفت که تمدید با بنزما برای باشگاه در الویت اول قرار دارد. تماس رئال با کریم به زودی انجام می شود.

 

در ادامه می توانید ببینید:

کریم بنزما ستاره فرانسوی | بیوگرافی+ حواشی+عکس با همسر و فرزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *