تیم بعدی لوکا مودریچ مشخص شد | عربستان یا کرواسی؟

گمانه‌زنی ها درباره تیم بعدی لوکا مودریچ آغاز شده است. اگر لوکا مودریچ قراردادش با رئال را تمدید نکند، شاید به تیم سابقش دیناموزاگرب بازگردد.

تیم بعدی لوکا مودریچ مشخص شد

به گزارش «ورزشی»، لوکا مودریچ در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ رئال مادرید را ترک می‌کند. ستاره کروات قبل از شروع فصل جاری، باز هم به استراتژی تمدید یک ساله خود ادامه داد. بدین ترتیب یک فصل دیگر در این تیم ماندگار شد.

با این حال، این برنامه در تابستان بعد تغییر می‌کند. ستاره رئال از زمان بازی اندک در تیم آنچلوتی ناراحت اتس. به همین خاطر قصد دارد به تیم دیگری برود.

این هافبک کهنه‌کار رئال نقش کمرنگی در موفقیت‌های صدرنشین این فصل داشته است. حالا بعد از کش و قوس‌ها و دردسرهای زیاد، این تیم را در تابستان سال آینده به مقصد جدید ترک می‌کند.

مودریچ یکشنبه موفق شد باز هم در نقش قهرمان تیمش، تک گل پیروزی‌بخش برابر سویا را به ثمر برساند. اما او هنوز برای فصل آینده تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده است. ولی در کرواسی می‌گویند با وضعیت کنونی او در تیم آنچلوتی، او علاقه‌ای به تمدید نخواهد داشت.

ستاره 39ساله کروات ممکن است تیمی از لیگ عربستان یا آمریکا را به عنوان مقصد خود انتخاب کند. اما یک گزینه دیگر نیز دارد: بازگشت به دیناموزاگرب تیم دوران جوانی اش.

سفر ناگهانی مودریچ به زاگرب

سفر ناگهانی مودریچ به زاگرب

شایعات حاکی از آن است که این باشگاه با مودریچ وارد مذاکره شده و سفر یک روزه او به زاگرب پس از یک روزه رئالی‌ها به این شایعات دامن زد. حضور مودریچ در پایتخت کرواسی گمانه زنی ها درباره بازگشت احتمالی او را بیشتر کرده است. البته هنوز هیچکس نمی داند سفر او به کشورش دلیل ورزشی داشته است یا خیر.

با این وجود در کرواسی خیلی‌ها براین باورند که مودریچ اگر با رئال ادامه ندهد، به دینامو باز خواهد گشت.

Pooria
27 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *