جدال تیم والیبال زنان سریک و سایپا ، تیم های والیبال زنان سریک گنبد و سایپا تهران در یک مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ در مقابل هم قرار گرفتند.

تقابل سریک سردار با سایپا کاوه رضایی:

به گزارش سایت ورزشی ، امروز یک دیدار والیبال حساس و مهم بین دو تیم سریک و سایپا برگزار شد و نوید یک رقابت کاملا فوتبالی را می داد. سریک یک تیم والیبال زنان متعلق به سردار آزمون که در سوپر لیگ والیبال زنان قرار دارد. تیم ساپیا نیز متعلق به فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی ستاره تیم استقلال می باشد.

مسابقه بین سریک و سایپا در رقابت سوپر لیگ والیبال که از جمعه شروع شد. دو تیم در مرحله رفت در گنبد روبروی هم قرار گرفتند که سریک با بدشانسی روبرو شد. شاگردان نیلوفر حجتی سرمربی سریک در برابر سایپا دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. آنها این مسابقه را با نتیجه 3-2 به سایپا باختند.

جدال تیم والیبال زنان سریک و سایپا

مسابقه برگشت این دو در ظهر امروز از ساعت 13 در سالن فدراسیون والیبال به میزبانی سایپا شروع شد که در ست اول تیم سریک توانست با نتیجه 26-24 و 27-25 تیم سایپا را در خانه شکست دهد. در ادامه شاگردهای مریم هاشمی با رهبری فرنوش شیخی بازی را در اختیار گرفتند. سایپا در ست سوم موفق شد که با نتیجه 25-18 سریک را شکست دهد. در ست چهارم نیز تقابل بی نظیری رخ داد. ست چهارم نیز با نتیجه 26-24 به پایان رسید و این دو مساوی شدند تا بازی به ست پنجم برود.

جدال تیم والیبال زنان سریک و سایپا

دیدار مسابقه سریک سایپا در ست پنجم:

در ادامه مسابقه سریک و سایپا که به ست پنجم کشیده شد. شاگردهای نیلوفر حجتی تا امتیاز دهم بازی با نتیجه 10-0 از حریف خود سایپا جلو بودند. اما در ادامه مسابقه دچار تغییرات شد. امتیاز شانزدهم نیز سایپا با نتیجه 16 بر 15 از سریک پیش افتاد. در نهایت نیز تقابل این دو تیم با حواشی همراه شد و ست پنجم با نتیجه 18 بر 16 به نفع تیم سردار آزمون خاتمه یافت.

در این مسابقه والیبال خانم ها که خواهر و مادر و عموی سردار در سالن مسابقه حضور داشتند. بازی مسابقات دو تیم سردار آزمون و همسر کاوه رضایی با حساسیت تمام دنبال شد. در پایان مسابقه نیز فرنوش شیخی به داور اعتراضات زیادی داشت. سردار آزمون به همراه همسر خودش با تمامی اعضای تیم تماس تصویری داشت و در شادی آنها شرکت کرد.

سردار در پایان مسابقه رسما از اینستاگرامش از بازیکنان تیم والیبال سریک تشکر کرد و مبلغ قرارداد بازیکنان را 5 درصد افزایش داد تا به آنها روحیه دهد تا بتوانند در مسابقات بعدی درخشش فراوانی داشته باشند.

mohamadnd
1 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *