جنی هرموسو بهترین بازیکن زن فوتبال به انتخاب گاردین

جنی هرموسو بهترین بازیکن زن فوتبال به انتخاب گاردین معرفی شد. فوتبالیستی که به نظر می‌رسد از حواشی خیلی هم ضرر نکرده است!

جنی هرموسو بهترین بازیکن زن فوتبال به انتخاب گاردین

به گزارش «ورزشی»، گاردین در روزنامه‌اش گزارش داد که جایزه بهترین فوتبالیست سال به بازیکنی تعلق می‌گیرد که کار قابل توجهی انجام داده باشد. خواه با غلبه بر مشکلات، کمک به دیگران و یا الگوی ورزشی بودن با رفتار با صداقت استثنایی باشد. این معیارها پارامترهای تعیین شده در مقاله هستند.

برنده امسال جنی هرموسو ، برنده جام جهانی زنان با اسپانیا

برنده امسال جنی هرموسو ، برنده جام جهانی زنان با اسپانیا

پس از یک سال که این بازیکن هم در داخل و هم خارج از زمین در کانون توجه قرار داشت، گاردین تصمیم گرفت که او هشتمین برنده این جایزه و چهارمین زن برنده این جایزه باشد. او بعد از خدیجه شاو در سال 2018، مگان راپینو در سال 2019 و ویرجینیا تورسیلا در سال 2022، اکنون بهترین بازیکن سال گاردین است.

این نشریه اتفاقی را که در فینال جام جهانی با روبیالس رخ داد را به وضوح مرور کرده و موضع خود را از این انتخاب مشخص می‌کند.

هرموسو چگونه برنده این جایزه شد؟

در نتیجه این اتفاقات، جنبشی با شعار «دیگر بس است» آغاز شد. جنبشی که توجه بسیاری از تیم های ملی بانوان را به همین منظور جلب کرد.

او پس از یک دوران حرفه‌ای عالی که در آن پس از 107 بازی ملی و 52 گل عنوان بهترین گلزن تیم ملی را به خود اختصاص داده است. وی همچنین سابقه طولانی در باشگاه های مختلف دارد. اتلتیکو مادرید، رایو وایکانو، تایرسو در سوئد، بارسلونا، پاریس سن ژرمن و حالا پاچوکا در مکزیک خانه‌های متفاوتی بوده‌اند که هرموسو در طول سال های حضورش در زمین داشته است.

اکنون، همانطور که “گاردین” گزارش می‌دهد، او در سال 2023 بالاتر از دیگران ایستاده است.

او با مواضع و اقدامات خود و هم تیمی‌هایش به نمادی از مبارزه برای عدالت، برابری، انصاف و محیطی امن برای فوتبالیست‌های زن و به طور کلی زنان تبدیل شد. او نقشی را برعهده گرفت که احتمالاً ترجیح می‌داد هرگز آن را بازی نکند. به همین دلیل است که برای این جایزه بیش از حد شایسته است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *