خداحافظی متوییدی از دنیای فوتبال

خداحافظی متوییدی از دنیای فوتبال – طبق گزارش ورزشی ستاره سابق تیم ملی فرانسه از دنیای فوتبال برای همیشه خداحافظی کرد. تا همین چند فصل پیش مدافعان رقبای تیم فرانسه دردسر بزرگی بنام بلیز متوییدی را برای مهار کردن داشتند و آرزوی مهار کردن او را داشتند. اما این خورشید نیز پایان درخشش را رسما به دنیای فوتبال اعلام کرد .و خیال مدافعان تیم رقبایش را راحت کرد.

ستاره سابق تیم های پی اس جی، یوونتوس و تیم ملی فرانسه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. تا ادامه زندگی را در میدان کسب و کار جدیدش پیگیری کند. متوییدی با انتشار پستی در فضای مجازی در صفحه اینستاگرامش این خبر را در 35 سالگی به گوش اهالی فوتبال رساند.

بلیز متوییدی در پیام خداحافظی خودش این گونه نوشت: «فوتبال عزیز! خیلی دوستت داشتم. چیزهای زیادی به من بخشیدی اما زمان آن رسیده که بگویم دیگر بس است. به رویاهای کودکی‌ام دست پیدا کردم و اکنون به عنوان مردی بالغ رویاهای خودم را دارم. با بغض و غرور باید برگ جدیدی از زندگی را آغاز کنم. کودکی درون تمام انسان‌هاست. نامش را هر چه می‌خواهید بگذارید، کودک درون یا هر چیز دیگری صدایش کنید اما مطمئن باشید او هست. با این حال افراد گاهی تصمیم می‌گیرند برای ادامه حیات از این کودک دل بکنند و او را در سینه خاطرات حبس کنند».

نوع کلمات بلیز متوییدی در تناقضی بین سردی و گرم بودن ادا شده است. و بنظر میرسد خداحافظی هافبک فرانسوی از دنیای فوتبال به آسانی انجام نشده است. او در پست اینستاگرامی اش تاکید میکند فوتبال و موفقیت در آن رویای کودکی اش بوده و این رویا حتی به قله فوتبال جهانی، یعنی قهرمانی جام جهانی دست پیدا کرده است. اما در ادامه از پشت سر گذاشتن مقطعی از زندگی و ورود به دنیای بزرگتر ها حرف میزند.

خداحافظی متوییدی از دنیای فوتبال

متوییدی بر عکس بیشتر از ستاره های فوتبالی کنونی که دل جدا شدن از مستطیل سبز و رویاهای کودکی خود را ندارند، احساس میکند وقت وداع رسیده است. و باید بخش پیشین دوران زندگی را به تلخی یا حتی با رضایت پشت سر بگذارد.

ظاهرا او قرار است در صندوق سرمایه گذاری اوریجینز در راستای کمک به استارتاپ(کسب و کار های تازه تاسیس) های فناوری کار کند. و قسمت دوم زندگی اش ربط چندانی به فوتبال نخواهد داشت. با این وجود گفته میشود بیش از 50 ورزشکار در این صندوق سرمایه گذاری کرده اند و به نظر میرسد. حال و هوای فوتبالی با کارنامه دوران فوتبالی متوییدی باز هم همراه او باشد. اولیویه ژیرو و انگولو کانته مثل جام جهانی 2018 در این فعالیت جدید با متوییدی همراه هستند. و نام ها و سوابق فوتبالی به این آسانی خیال جدا شدن از مهره کارآمد تیم دشان در جامی که قهرمانی را به فرانسه بخشید ندارند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
26 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *