خرید جنجالی رئال مادرید درخواست جدایی داد

خرید جنجالی رئال مادرید درخواست جدایی داد! برخی منابع اسپانیایی ادعا کرده‌اند که آردا گولر قصد خروج قرضی از باشگاه را دارد. او پس از فصل جنجالی، قصد جدایی موقت را دارد.

خرید جنجالی رئال مادرید و خروج قرضی از باشگاه

به گزارش وب سایت “ورزشی“، گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال پیش و پس از جنجال‌های بسیار و رقابت جدی با بارسلونا به رئال مادرید پیوست. هواداران مشتاق تماشای درخشش او در ترکیب این تیم در فصل 24-2023 بودند.

با این وجود، شرایط به شکل کاملا متفاوتی رقم خورد. مصدومیت‌های پی‌در‌پی و شرایط سختی که برای گولر ایجاد شد، فرصت بازی و نمایش توانایی‌هایش در ترکیب رئال را از او گرفت. حالا او رفته رفته جایش را در بین بازیکنان این تیم پیدا می‌کند.

در فاصله کمتر از دو ماه تا انتهای فصل، آردا تنها در هفت بازی و در مجموع 98 دقیقه در زمین بوده و یک گل نیز زده است. او در بازی‌های اخیر رئال نیز کار را از روی نیمکت دنبال کرده است. شرایط او نشان می‌دهد که کار سختی را در رئال خواهد داشت.

تیم بعدی آردا گولر؟

تیم بعدی آردا گولر؟

طبق ادعای برخی منابع اسپانیایی، خرید 30 میلیون یورویی رئال تصمیمی جنجالی گرفته‌است. او قصد دارد تا فصل بعدی را در تیمی دیگر و به صورت قرضی حضور پیدا کند. کارلو آنچلوتی نیز موافقت خود را اعلام کرده است. هر دو می‌دانند که او در فصل آتی جایی در ترکیب اصلی ندارد. به همین خاطر بهتر است به تیمی برود که دقایق بیش‌تری به او می‌دهند. به نظر می‌رسد که میلان مقصد بعدی و احتمالی گولر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *