خلاصه‌ی بازی بارسلونا و بیلبائو؛ بارسلونا 2-1 بیلبائو

لواندوفسکی بار دیگر گلزنی کرد و بارسلونا اتلتیک بیلبائو را شکست داد. خلاصه‌ی بازی بارسلونا و بیلبائو را در وب سایت ورزشی بخوانید.

خلاصه‌ی بازی بارسلونا و بیلبائو

تیم هانسی فلیک تا اینجای کار رکورد کاملی داشته است. بارسلونا به شروع مثبت خود در فصل 2024/25 لالیگا ادامه داد .عصر شنبه در ورزشگاه مونجتیک اتلتیک بیلبائو را 2-1 شکست داد.

یامال جوان در دقیقه 24 با گلی که واقعا استعداد او را به نمایش گذاشت، دروازه حریف را به طرز شگفت انگیزی باز کرد.

این بازیکن 17 ساله اخیرا دور از زمین بازی چالش برانگیزی داشته است. اما زمانی که توپ را به دنبال ضربه ایستگاهی بارسلونا پایین آورد، در منطقه بود. سپس روی پای چپ آمد. و ضربه زیبایی به سمت دروازه زد.

جشن رقص او با الخاندرو بالده نشان می دهد که بلوگرانا می تواند کمی خوش بگذراند. اما تیم منطقه باسک قرار نبود به این راحتی کنار بیاید.

کمی قبل از پایان نیمه اول، پائو کوبارسی در محوطه جریمه مرتکب خطا شد. این پنالتی فرصتی دوباره برای بیلبائو بود.

اویهان سانست جلو آمد و با اطمینان پنالتی را به گوشه سمت راست بالای دروازه زد. ورزشگاه با این گل کمی ساکت شد.

فشار بی‌امان بارسلونا در نیمه دوم

فشار بی‌امان بارسلونا در نیمه دوم

بارسلونا در نیمه دوم بهترین بازی را داشت. اما هر دو تیم به خوبی در چارچوب بودند تا به گل پیروزی دست یابند. اینجا بود که تجربه و کیفیت روبرت لواندوفسکی درخشید.

در دقیقه 75، پدری به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد. او پس از رسیدن به خط کناری و پخش توپ در محوطه جریمه که لواندوفسکی منتظر بود توپ را به پشت دروازه بکوبد.

فشار تا آن نقطه افزایش یافته بود و قطبی قبلاً در نیمه اول به تیر دروازه برخورد کرده بود. بنابراین بارسلونا و هانسی فلیک احساس کردند که این گل شایسته است. لواندوفسکی با دو گل در پیروزی 2-1 مقابل والنسیا در هفته اول، اکنون در فرم فوق العاده ای قرار دارد.

این پیروزی باعث شد بارسلونا در لالیگا پس از سلتاویگو به مقام دوم برسد. اما بسیاری از تیم ها هنوز بازی دوم خود را انجام نداده اند. باشگاه اتلتیک فقط یک امتیاز در هیئت مدیره دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *