خون‌ریزی شدید دلیخت در بازی برابر برنتفورد

خون‌ریزی شدید دلیخت در بازی برابر برنتفورد باعث خروج موقت او از زمین مسابقه شد. پس از خروج این مدافع برنتفورد به گل رسید. گل برنتفورد تقصیر پزشکان منچستریونایتد بود.

کادر پزشکی منچستریونایتد با ممانعت از بانداژ کردن سر ماتیاس دلیخت، یکی از دلایل اصلی به ثمر رسیدن گل برنتفورد مقابل شیاطین سرخ بودند.

خون‌ریزی شدید دلیخت در بازی برابر برنتفورد

خون‌ریزی شدید دلیخت در بازی برابر برنتفورد

به گزارش وب سایت “ورزشی“، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه با نتیجه ۲-۱ از سد میهمانش برنتفورد عبور کرد. این تیم بالاخره سرانجام بعد از مدت‌ها طعم شیرین پیروزی را چشید.

نکته جالب توجه و البته جنجالی این بازی لحظاتی قبل از تک گل برنتفورد در دقایق پایانی نیمه اول رخ داد. در آن لحظات داور بازی بعد از مشاهده خونریزی سر ماتیاس دلیخت دستور توقف بازی را داد. این بازیکن پس از برخورد با مهاجم برنتفورد دچار جراحت شده‌بود. به همین خاطر داور اجازه ارسال کرنر به بازیکنان میهمان را نداد. چرا دستور به خروج دلیخت از زمین برای پاک‌کردن خون‌های روی سر این بازیکن داد.

اتفاقی که شدیدا منجر به ناراحتی دلیخت و سرمربی اریک تن‌هاخ شد. چرا که آنها می‌دانستند برتری نفری برنتفورد روی این ضربه کرنر ممکن‌است موجب گل شود. اتفاقا دقیقا همین موضوع پیش‌آمد. برنتفورد توسط ادن پینوک موفق به گلزنی شد.

پس از گذشت چند ساعت از این بازی حالا رسانه گل مدعی شد که اقدام داور برای بیرون راندن دلیخت از زمین تصمیمی صحیح بوده‌است. طبق قوانین لیگ برتر، داور می‌تواند هر زمان از بازی که خونریزی بازیکنان در زمین را مشاهده کرد، بازیکن را به بیرون از زمین هدایت کند.

قصور کادر پزشکی یونایتد بخاطر چه بود؟

جالب آنکه این اتفاق قبل از گل برنتفورد یک بار دیگر نیز رخ داده بود. عجیب‌تر آن‌که چرا کادر پزشکی منچستریونایتد تصمیم به بانداژ کردن سر دلیخت نگرفتند. آنها فقط با یک چسب جلوی خونریزی او را گرفتند. موضوعی که موجب خونریزی مجدد شد. درواقع اگر بعد از بار اولی که او به دلیل خونریزی از زمین خارج شد، محل جراحت سر دلیخت را پانسمان کرده بودند، احتیاجی به خروج این مدافع نبود. از این رو احتمالا یونایتد روی آن صحنه گلی دریافت نمی‌کرد. هرچند شیاطین سرخ در پایان پیروز از زمین خارج شدند.

 

Pooria
20 اکتبر 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *