درگیری بلینگهام با داور | جود بلینگهام دو جلسه محروم شد

با اعلام لالیگا، بخاطر گزارش داور، ستاره جوان رئال مادرید، جود بلینگهام دو جلسه محروم شد. اما رئال مادرید به این حکم اعتراض خواهد کرد.

جود بلینگهام دو جلسه محروم شد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، رئال مادرید شب پیش در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لالیگا در ورزشگاه مستایا مهمان این تیم بود. این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

شاگردان آنچلوتی در ابتدا با دو گل والنسیا شوکه شدند. اما بریس وینیسیوس موجب شد که آنها دوباره به بازی برگردند. بلینگام هم در ثانیه‌های پایانی گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه کرد. اما داور بازی درست قبل از ورود توپ به دروازه سوت پایان را زد.

این تصمیم باعث عصبانیت بازیکنان رئال مادرید و حمله آنها به سمت داور بخاطر این تصمیم عجیب شد. در این میان بلینگام به دلیل شدت اعتراضات و توهین به داور، کارت قرمز دریافت کرد.

در گزارش داور برای لالیگا نوشته شده است: «بلینگام در دقیقه 99 به علت زیر از بازی اخراج شد: پس از اتمام بازی و در شرایطی که بازیکنان در زمین بودند، او با حالتی عصبی به سمت من دوید. سپس با فریاد این عبارت تند را تکرار کرد که این توپ لعنتی گل بود.»

اعترض رئال به محرومیت بلینگهام

اعترض رئال به محرومیت بلینگهام

حالا لالیگا این گزارش و شرایط و اتفاقات پیش آمده را بررسی خواهد کرد. احتمال فراوان، بلینگام به دلیل اظهارات تند خود علیه داور و حمله به سمت او، با دو جلسه محرومیت روبرو شود.

باشگاه رئال مادرید هم اعلام کرده که به محرومیت این ستاره تیمش اعتراض خواهد کرد. بلینگهام از ستاره‌های کلیدی تیم رئال مادرید است. این باشگاه امیدوار است که با اعترض خود، مانع از محرومیت بلینگام و غیبت او در مسابقات حساس پیش رو و نبرد قهرمانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *