درگیری عجیب امباپه با انریکه پس از تعویض غیرمنتظره!

در جریان بازی اخیر پاریس سن ژرمن برابر مارسی، درگیری عجیب امباپه با انریکه پس از تعویض غیرمنتظره جنجال‌آفرین شده است.

درگیری عجیب امباپه با انریکه پس از تعویض

درگیری عجیب امباپه با انریکه پس از تعویض

به گزارش وب سایت ورزشی، امباپه تصمیم خود را گرفت. او دیگر تمایلی برای ادامه حضور در پاریس سن ژرمن پس از پایان فصل کنونی ندارد. هرچند ظاهرا روزهای پایانی حضورش در این تیم نیز پر تنش‌تر از همیشه پیگیری می‌شود.

این بازیکن مدتی پیش به مدیران این باشگاه اعلام کرد در پایان فصل جاری پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد. بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی هم خبر از قرارداد با رئال را داده بودند. ظاهرا باید منتظر درخشش او با پیراهن سفید در سانتیاگو برنابئو از سال بعد باشیم.

البته روزهای پایانی حضور این ستاره فرانسوی در ترکیب پاریس سن ژرمن با چالش‌های زیادی روبرو شده است. انریکه با تعویض‌های مکرر امباپه، تیمش را به نبود او عادت می‌دهد. به همین دلیل در بسیاری از دیدارها اقدام به تعویض او پیش از اتمام بازی می‌کند. حتی از ابتدا او را در ترکیب قرار نمی‌دهد.

امباپه از سوی دیگر، از این رفتار استقبال خوبی نمی‌کند. بسیاری معتقدند که این دستوری از سمت مدیران پی‌اس‌جی است. گویا آنها به نوعی این بازیکن را به خاطر تصمیمش تنبیه می‌کنند. اما سرمربی این تیم، این تصمیم را از سوی خود می‌داند.

امباپه چه فحشی به انریکه داد؟

امباپه چه فحشی به انریکه داد؟

این اتفاق در جریان مسابقه پاریس سن ژرمن برابر مارسی که روز گذشته از سری رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ یک فرانسه برگزار شد نیز رخ داد. امباپه در دقیقه 64 از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به گونچالو راموس داد.

ناراحتی چهره او حکایت از نارضایتی از تعویض می‌داد. اتفاقی که حواشی بسیاری به دنبال خود داشت. اما ناراحتی ظاهری تمام ماجرا نبود. او حتی به صورت کلامی نیز اعتراض خود را نشان داد.

فوت مرکاتو مدعی شده است که امباپه در زمان تعویض به انریکه فحش داد . امباپه این مربی را بخاطر تعویض، «حرامزاده» خطاب کرد. او حتی پس از تعویض مستقیما به رختکن رفت و روی نیمکت ننشست.

انریکه پس از پایان ادعا کرد که متوجه ناراحتی امباپه نشده است. او از خبرنگاران خواست که به این موضوع تکراری در هر بازی نپردازند. اما از سوی دیگر هشدار داد که تصمیمات مربی اولویت دارند.

با این وجود، به نظر می‌رسد که این حواشی تا آخرین روز حضور این ستاره فرانسوی در پاریس سن ژرمن ادامه خواهد داشت. این در حالی است که پاریس سن ژرمن بازی‌ها حساسی به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

Pooria
3 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *