رئال مادرید قهرمان لالیگا 24/2023 شد

با شکست غیرمنتظره 4-2 بارسلونا مقابل خیرونا در روز شنبه، رئال مادرید قهرمان لالیگا 24/2023 شد. این تیم ساعاتی پیش کادیز را نیز شکست داد. لوس بلانکوس امیدوار است تا قبل از پایان فصل لیگ قهرمانان اروپا را به کابینه قهرمانی خود اضافه کند.

رئال مادرید قهرمان لالیگا 24/2023 شد

به گزارش وب سایت ورزشی، رئال مادرید عصر شنبه پس از شکست بارسلونا مقابل خیرونا، قهرمان لالیگا 2023/24 شد. لوس بلانکوس اوایل روز با نتیجه 3-0 کادیز را شکست داد. با این برد، 14 امتیاز از بارسلونا فاصله داشت. شاگردان ژاوی باید در هر بازی پیروز می‌شدند تا فقط روی کاغذ شانس قهرمانی داشته باشند. اما لغزش آنها مقابل خیرونا در نهایت باعث شد که نتوانند مادرید را تحت فشار بگذارند.

این سی و ششمین باری است که مادرید قهرمان لالیگا می شود. آن‌ها با 9 قهرمانی، بالاتر از 27 قهرمانی بارسلونا قرار دارند.

گرفتن این جام از بارسلونا برای مادرید در این فصل از اهمیت بالایی برخوردار بود. زیرا درخشش هفته‌های اولیه با حضور جود بلینگهام آن‌ها را به عنوان مدعی حتمی معرفی کرده‌بود.

خیرونا، برهم‌زننده‌ی معادلات

خیرونا، برهم‌زننده‌ی معادلات

بارسلونا شروع سختی در فصل داشت و در شش ماه اول حتی به عنوان مدعی دیده نمی‌شد. در عوض، این خیرونای غافلگیرکننده بود که در حال دوئل با مادرید بود. تیم میشل حتی در بیش از یک مقطع در صدر جدول رده بندی ایستاد.

با این حال، فرم داغ خیرونا در نهایت شروع به سرد شدن کرد. مادرید هم مثل همیشه بهترین استفاده را از این شرایط کرد. آنها تحت فشار کم کم بالا آمدند. حالا آن‌ها در چهار بازی مانده به پایان عنوان قهرمانی را قطعی کردند.

کلید موفقیت مادریدی‌ها فرم خانگی آنها بوده است. تیم آنچلوتی در این فصل در برنابئو شکست نخورده است. در حالی که تنها شکست آنها در این رقابت ها تا اینجای کار در ماه سپتامبر رقم خورد. زمانی که در زمین دشمن 3-1 مقابل اتلتیکو مادرید شکست خوردند.

قهرمان سوپرکاپ اسپانیا همچنین امیدوار است تا قبل از پایان فصل، با برگزاری بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، سومین جام را به کابینه جام اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *