رسمی؛ ستاره سابق استقلال قرمزپوش شد!

عارف غلامی ستاره سابق استقلال قرمزپوش شد. مدافع سابق استقلال، بازیکن جدید تراکتور تبریز است.

عارف غلامی، ستاره سابق استقلال قرمزپوش شد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، این مدافع ملی‌پوش که فصل گذشته در لیگ بوسنی توپ می‌زد، روز گذشته در تبریز حضور پیدا کرد. اکنون طبق اخبار رسمی، این دو به توافق دست پیدا کرده‌اند.

عارف غلامی سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد، سپاهان و استقلال را در لیگ برتر فوتبال ایران در کارنامه دارد. او همچنین در مقاطع مختلفی به تیم ملی دعوت شده‌است. مهم‌ترین بازی ملی او نیز برابر تیم کره جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اخیر بوده‌است.

غلامی یک دفاع وسط باتجربه و توانمند است. حضور او در خط دفاعی تراکتور برای تقویت این تیم بسیار کمک خواهد کرد. با افزایش گزینه‌های دفاعی سرخ‌پوشان تبریزی، این تیم با خیال آسوده‌تری امسال در سه جبهه‌ی مختلف برای قهرمانی خواهد جنگید.

رقابت در خط دفاعی تراکتور

رقابت در خط دفاعی تراکتور

با حضور غلامی، او رقابتی جدی را با عارف آقاسی، هم‌تیمی سابقش در استقلال، دارد.

غلامی ۲۷ ساله در فصل گذشته در باشگاه ولژ موستار بوسنی به میدان رفت. او در حالی که در این فصل با باشگاه‌های مختلفی مثل سپاهان و استقلال هم صحبت کرده بود، در نهایت تراکتور را برای ادامه‌ی فوتبال خود انتخاب کرد.

او مذاکراتی جدی با تیم مس رفسنجان هم داشت، اما در نهایت تراکتور را انتخاب کرد، چراکه احتمالا در این باشگاه شانس او برای دعوت به اردوهای تیم ملی و موفقیت بالاتر خواهد بود.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور، در نشست مطبوعاتی امروز پیش از بازی پرسپولیس، قرارداد با عارف غلامی را تایید کرد تا به این ترتیب تراکتوری‌ها یک بازیکن سرشناس دیگر را هم به جمع نفرات خود اضافه کنند.

چهار تیم برتر لیگ فوتبال ایران (بیگ فور) شامل پرسپولیس، تراکتور، استقلال و  سپاهان، همچنان در بازار نقل و انتقالات حضور دارند و برای تقویت خود در فصل پیش‌رو و رفع نقاط ضعف در تلاشند. تراکتور احتمالا یک مهاجم خارجی را هم به جمع نفرات خود اضافه خواهد کرد.

Pooria
21 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *