رونالدینیو کوچک

رونالدینیو کوچک پسر رونالیدینو بریزیلی ، اسطوره بارسلونا درحال گذراندن دوره های آزمایشی خود در تیم زیر 19 ساله های این باشگاه است.

رونالدینیو کوچک
ژائو مندس دآسیس مویرا

فعالیت ورزشی کنونی رونالدینیو ژائو مندس دآسیس مویرا

ژائو مندس دآسیس مویرا ، پسر 13 ساله رونالدینیو به باشگاه کروزیرو پیوسته است . این باشگاه حریف سرسخت اتلیتیکو مینیرو در برزیل محسوب میشود . رونالدینیو اسطوره فوتبال مدتی در آن تیم به میدان میرفت . او که مدتی است در سطح حرفه ای فوتبالش  را دنبال می کند، سعی داشت هویت واقعی اش را پنهان کند. اما سرانجام فاش شد که پدر ژائو مندس، رونالدینیوی معروف است . پسر 17 ساله رونالدینیو ، اسطوره فوتبال پس از پس از به اتمام رساندن به تیم کروزیروی برزیل راهی اسپانیا  شده است. تا در تمرینات تیم زیر 18 ساله های بارسلونا حضور داشته باشد.

آینده ورزشی پسر رونالدینیو

در صورتی که مندس یا همان رونالدینیو کوچک بتواند دوره آزمایشی خود در نیوکمپ را با موفقیعت بگذراند ، با قرار دادی رسمی به یوونیل تیم جوانان بارسلونا که بیشتر نفراتش را بازیکنان آکادمی لاماسیا تشکیل می‌دهند ، ملحق می‌شود. مندز جوان اکنون این شانس خیلی بزرگ را دارد که با امضای قرار داد با غول کاتالونیا که بارسلونا  است بتواند به تیم سابق پدرش که اسطوره فوتبال بوده است بپیوندد.

رونالدینیو کوچک
ژائو مندس دآسیس مویرا

خوش شانسی ژائو مندس دآسیس مویرا

رونالدینیو کوچک البته خیلی خوش شانس هم است که از ابتدای راه فوتبالی خود در باشگاه هایی همچون بارسلونا فعالیت کند که یکی از قدرتمند ترین آکادمی ها را دارد و اخیراً نیز استعدادهایی مثل فاتی ، گابی ، والخاندرو را به دنیای فوتبال معرفی کرده است . رونالدینیو یکی از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بوده است که با تلاش زیاد خودش توانست<دوبار>  به این موفقیت برسد که توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن فیفا را نیز ازان خودش کند . محبوبیت خیلی بالای او در نزد هواداران بارسلونا میتواند برگ برنده بزرگ پسر مندس در شروع راه باشد .

Hesam
17 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *