رکوردی دیگر برای لئونل مسی

رکوردی دیگر برای لیونل مسی ثبت شد. طبق گزارش ورزشی- لیونل مسی که حالا با قهرمانی در جام جهانی، کلکسیون قهرمانی های خودش را تکمیل کرد باز هم به رکوردی دیگر است.

جالب است که بدانید لئونل مسی الان بازیکنی است که هم قهرمان المپیک شده است. هم قهرمان کوپا آمریکا و هم جام جهانی و هم قهرمانی های پر تعداد در چمپیونز لیگ را دارا می باشد.

ادسون آرانتس دو ناسیمنتو معروف به پله اسطوره برزیل، قهرمان جهان شد اما هرگز در اروپا بازی نکرد.

رونالدو نازاریو مهاجم برزیلی هم قهرمان جهان شد اما چکپیونزلیگ نبرد.

کریستیانو رونالدو رقیب 16 ساله مسی که همیشه مقایسه این دو در سطح اول اروپا اتفاق افتاده است. قهرکان چمپیونز لیگ شده است اما قهرمان جهانی نشده است.

تیری هنری هرگز توپ طلا نبرد.

نیمار جونیور دا سیلوا هم تیمی فعلی در پاریسن ژرمن می باشد. هرگز نتپانست جام جهانی و کوپا ببرد.

این ها در حالی است که لئونل مسی فوق ستاره آرژانتینی هم چمپیونز لیگ برده است. هم کوپا آمریکا و هم توپ طلا و جام جهانی را در کارنامه خود می بیند.

این ستاره امروز به رکورد دیگری این بار در فضای مجازی رسید.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

رکورد جدید لیونل مسی

پست لیونل مسی که عکس این بازیکن با جام جهانی 2022 قطر را نشانی می دهد. با بیش از 60 میلیون لایک رکورد عکس تخم مرغی که سال 2019 برای شوخی با کایلی جنر که با بیش از 56 میلیون لایک رکوردار لایک در اینستاگرام بود را شکاند.

این رکورد،بیشترین میزاد لایک یک پست در تمامی اپلیکیشن های جهان هم می باشد.

تا قبل از این میزان بیشترین لایک در تمام فضای مجازی مربوط به بلا پورچ تیک تاکر معروف بود. که با این پست مسی، که بیش از 60 میلیون لایک دارا است شکاند.

لئو مسی با انواع و اقسام رکورد ها با شایستگی و اوج آمادگی حالا در ادامه رقابت های باشگاهی هم شانس این را دارد. تا با تنها کسب 2 جام دیگر، رکورد دنی آلوز را هم در عنوان، کسب بیشترین جام را بشکند.

آخرین اخبار و حواشی فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *