رکورد افسانه‌ای لبرون جیمز در NBA | امتیازآورترین بازیکن تاریخ!

لبرون جیمز با یک پرتاب راحت، به امتیاز 40000 رسید. رکورد افسانه‌ای لبرون جیمز در NBA او را باز هم بالاتر برد. جیمز 39 ساله در بیست و یکمین فصل حرفه‌ای خود حضور دارد. او در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ لیگ است.

رکورد افسانه‌ای لبرون جیمز در NBA

به گزارش وب سایت «ورزشی»، لبرون جیمز، فوق ستاره لس‌آنجلس لیکرز ، اولین بازیکن تاریخ NBA شد که توانست به امتیاز 40000 برسد.

جیمز 39 ساله در بیست و یکمین فصل حضور دارد. او در حال حاضر با پشت سر گذاشتن کریم عبدالجبار در سال گذشته در باخت مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر، بهترین گلزن تاریخ لیگ است. این بار، او از مایکل پورتر جونیور، مهاجم ناگتس گذشت. و در فاصله 10:39 مانده به کوارتر دوم امتیاز گرفت.

پس از آن که داروین هام سرمربی لیکرز اعلام تایم اوت کرد، او مورد تشویق ایستاده قرار گرفت. یک نمایش ویدیویی روی جامبوترون وجود داشت. جیمز با بالا بردن توپ روی سرش، از جمعیت خروشان تشکر کرد.

با این حال، شب بزرگ او به دلیل این واقعیت که لیکرز نتوانستند ناگتس را پس از از هم پاشیدگی در زمان بحران شکست دهند و برای اولین بار در بازی دو رقمی کنند، تلخ شد.

لبرون جیمز در قله تنهاست

لبرون جیمز در قله تنهاست

جیمز مسابقه را با 26 امتیاز بالای تیمی به پایان رساند تا 17 امتیاز دیگر به رکورد تاریخی 40000 خود اضافه کند. رکوردی که احتمالا هرگز شکسته نخواهد شد.

او اولین و تنها بازیکن تاریخ با 40000 امتیاز در NBA است. او همچنین دومین فصل ضعیف خود نسبت به فصول اخیر و بیشترین دقایق پلی آف را در تاریخ لیگ در کارنامه دارد.

جیمز همچنین می‌تواند به خود ببالد که تنها بازیکنی است که حداقل 10000 امتیاز، 10000 ریباند و 10000 پاس منجر به امتیاز داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *