صابر کاظمی به العربی قطر پیوست

صابر کاظمی در سال های اخیر خود روز های پر کاری را سپری کرد. صابر حتی با تیم ملی والیبال ایران به مسابقات های المپیک توکیو هم رفت. و بعد از آن ستاره بی چون و چرای تیم والیبال ملی ایران در پیروز شدن در آسیا بود. منطقی است  که تیم والیبال بهروز عطایی  با رخ نمایی خیره کننده ای صابر کاظمی مقام قهرمانی را برای خودش کرد و با این حال، دو تورنمنت ملی بعدی برای صابر کاظمی اصلا طبق انتظار جلو نرفت.

این والیبالیست جوان ایرانی در لیگ ملت ها به طور کامل امین اسماعیل نژاد را جانشین خود قرار داد و در مسابقات قهرمانی جهان نیز تنها به عنوان یار نیمکت نشین تیم والیبال بهروز عطایی را همراهی کرد . در حقيقت در تورنمنت قهرمانی جهان نیز امین اسماعیل نژاد به او ترجیح داد. با سایت ورزشی در ادامه این مطلب همراه باشید تا با جزئیات این موضوع بیش تر آشنا شوید.

صابر کاظمی در تیم ملی ایران
صابر کاظمی در تیم ملی ایران

بعد از به پایان مسابقه های قهرمانی جهان صابر کاظمی در یک از تصمیم های بزرگ و غیره منتظره باشگاه والیبالی العربی قطر را به عنوان تیم جدید خود برای این فصل مسابقات انتخاب کرد. در واقعیت از این بازیکن انتظار می‌رفت که در این کشور یا در این باشگاه مطرحی به کار خود ادامه دهد ، اما در نهایت ترجیح داد که در این فصل جاری برای این تیم قطری به میدان برود.

حتما بخوانید:  والیبال برفی چیست و مدیریتش با کیست؟

همبازی صابر کاظمی

در همین حال راستا یو یوان تای دریافت کننده تیم ملی والیبال چین که با این تیم توانسته‌ قهرمان کاپ آسیا شود و پس از پایان رسیدن لیگ چین از جیانگسو عضو تیم العربی قطر شد. تا همبازی صابر کاظمی در این تیم شود. سن یوان تای 26 سال است و دو برادر و یک خواهر او والیبالیست حرفه ای هستند . العربی قطر به دنبال قهرمانی در لیگ ستارگان قطر است و اکنون در هفته چهارم در برابر تیم الغرافه مسابقه می دهند. تیم ملی وایبال ایران در طول سالیان اخیر توانست موفقیت های زیادی را به دست بیاورد. ستارگان زیادی در کشور ایران حضور دارند که دوست دارند در تیم ملی والیبال ایران بازی کنند. از همین رو شانس خود را برای حضور در رقابت های معتبر جهانی دریافت کنند.

Hesam
30 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *