سرآشپز معروف مسی را خشمگین کرد

سرآشپز معروف مسی را خشمگین کرد ، در شب جشن آرژانتینی ها بر روی سکوی قهرمانی، یک سلبریتی اینستاگرامی از مسی درخواست های عجیبی داشت. او حتی باعث ناراحتی ستاره آرژانتینی ها شد.

به گزارش سایت “ورزشی” تمام مردم آرژانتین از مسی و یارانش انتظار داشتند که این سری دیگر جام را فتح کنند. آنها ماموریت خود را با موفقیت انجام دادند. آنها که فینال را در یک دیدار تماشایی با نتیجه 3-3 به ضربات پنالتی بردند. در ضربه های پنالتی نیز دروازه بان آرژانتین توانست دو ضربه بازیکنان فرانسه را مهار کند و در پایان آنها جام قهرمانی را بالای سر بردند.

نصرت گوکچه مسی را خشمگین کرد

درست زمانی که مسی جام را از امیر قطر دریافت کرد و به سمت سکوی قهرمانی رفت. اما مسی در این لحظات که شوکه بود با درخواست ها و اصرارهای عجیبی از نصرت گوکچه آشپز ترکی مشهور دنیا روبرو شد. نصرت می خواست با مسی روی سکوی قهرمانی عکس سلفی بگیرد ولی ستاره آرژانتینی با این حرکت بسیار عصبانی شد.

نصرت گوکچه مسی را خشمگین کرد
نصرت گوکچه مسی را خشمگین کرد

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

عصبانیت مسی از نصرت گوکچه

نصرت که یک آشپز معروفی در دنیا است که شعبه های رستوران زیادی در دبی، آمریکا و اروپا دارد. نصرت به آقای نمک یا نصرت نمک پاش مشهور است. او در اینستاگرام میلیون ها فالور دارد و در بیشتر مکان ها با افراد مشهور دنیای فوتبال و هنر مشاهده شده است. همه ستاره های فوتبال برای خوردن غذاها به رستوران او می روند. حتی در بیشتر موارد او برای معروفیت و فالور بیشتر با آنها عکس و فیلم می گیرد. اما هیچکس فکرش را نمی کرد که حضور غیرمنتظره او در جشن قهرمانی تیم آرژانتین باعث عصبانیت و متعجب شدن لئو مسی شود.

ناراحتی لئو مسی از نصرت نمک پاش
ناراحتی لئو مسی از نصرت نمک پاش
ناراحتی مسی از نصرت گوکچه در روی سکوی قهرمانی
ناراحتی مسی از نصرت گوکچه در روی سکوی قهرمانی

بر روی سکوی قهرمانی سرآشپز معروف مسی را خشمگین کرد

در همین لحظه که مسی بر روی سکوی قهرمانی با بقیه بازیکنان بود. نصرت از راه رسید و با اصرار از لئو خواست که با او عکس بگیرد. نصرت در ابتدا دست مسی را کشید و حتی چهره متعجب این ستاره دنیای فوتبال باعث نشد که او از تلاش برای عکس گرفتن با او بردارد. سرانجام نیز به خواسته اش رسید و در حالی که کاملا از صورت مسی مشخص بود که از این اتفاق اصلا راضی نیست.

سرآشپز معروف مسی را خشمگین کرد
سرآشپز معروف مسی را خشمگین کرد

او در ادامه جام قهرمانی را نیز با دستانش بالا گرفت و به یادگاری با جام جهانی عکس انداخت. انتقادهای زیادی نسبت به بی برنامگی جشن قهرمانی آرژانتین شد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط فیفا به دلیل پروتکل های بهداشتی تنها تیم قهرمان و خانواده های آنها می توانند در این جشن قهرمانی حضور داشته باشند. اما واقعا این آشپز پرحاشیه اینستاگرامی در اینجا چکار می کند! او به این ترتیب با رفتن به زمین فوتبال برای لحظاتی شب خوب لئو را خراب کرد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *