سردار آزمون در ترکیب اصلی برابر لورکوزن؛ مهم‌ترین بازی سال آزمون

سردار آزمون در ترکیب اصلی برابر لورکوزن قرار گرفته‌است. این مهم‌ترین بازی سال ملی‌پوش ایرانی در رم خواهد بود. جالوروسی در خط حمله تیمش مقابل بایر لورکوزن سردار را قرار داده‌است.

سردار آزمون در ترکیب اصلی برابر لورکوزن

به گزارش وب سایت “ورزشی“، در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، تیم رم که سردار آزمون را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 22:30 امشب (به وقت ایران) مقابل بایر لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا آلمان قرار می‌گیرد.

سردار آزمون هفته پیش در مسابقه رفت لیگ اروپا برابر بایر لورکوزن به عنوان یار تعویضی در زمین حضور پیدا کرد. او در مدت زمان کوتاه حضورش در بازی یک موقعیت خطرناک برای هم تیمی خود ساخت. حالا او امشب با تصمیم جالب توجه دنیله ده‌روسی و در ترکیب و خط حمله تیمش در این رقابت بسیار مهم قرار گرفته‌است.

ستاره ایرانی رم به طور رسمی تحت قرارداد باشگاه بایر لورکوزن آلمان است. وی در تابستان گذشته با انتقال قرضی راهی آ.اس.رم شد. او حالا امشب برای دومین‌بار شانس بازی برابر تیم سابق خود را دارد. حتی می‌تواند با حضور ثابت در ورزشگاه بایر آرنا نمایش درخشانی داشته باشد.

آینده‌ی نامشخص آزمون در رم و بایر

آینده‌ی نامشخص آزمون در رم و بایر

رم که از عملکرد سردار راضی است، ترجیح به تمدید دائمی قرارداد او دارد. اما این تمدید قرارداد به شرایط خاصی وابسته‌است. رم در صورتی به قرارداد دائمی آزمون موافقت می‌کند که بایر از قیمت انتقال کوتاه بیاید. هزینه‌ای که حدود 12.5 میلیون یورو برای رم آب خواهد خورد. باید دید آیا بایر با کاهش مبلغ موافقت می‌کند یا خیر.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *