شوک به استقلال؛ ماشاریپوف مصدوم شد

در جریان بازی مس رفسنجان و استقلال، ماشاریپوف مصدوم شد  جلال الدین ماشاریپوف به دلیل مصدومیت بین دو نیمه بازی استقلال و مس تعویض شد.

ماشاریپوف مصدوم شد

به گزارش وب سایت ورزشی، استقلال دیروز در رفسنجان خروج غیرمنتظره‌ای با مسابقات جام حذفی داشت. آبی پوشان پایتخت در دیدار مقابل مس با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند. موضوعی که باخت آبی‌ها را سخت‌تر کرد، مصدومیت خرید جدید این تیم و کاپیتان تیم ملی ازبکستان است.

ماشاریپوف در این مسابقه بارها و بعد از خطاهای بازیکنان مس مصدوم شد. ابتدا فرشید باقری تکل عجیب و خشنی روی این بازیکن زد. بغدد از آن در دقایق پایانی نیمه اول او با ربودن یک توپ از رامتین سلیمان زاده، با حامد لک تک به تک شد. لنل سپس با تکل دروازه‌بان مس، نقش بر زمین شد.

داور قبل از ربایش توپ توسط ماشاریپوف در سوت خود دمیده بود. چرا که خطای او به روی مدافع مس را اعلام کرد. اما در ادامه بعد از برخورد این بازیکن با حامد لک، او دچار مصدومیت شد. موضوعی که باعث به احساس درد در پای این بازیکن شد.

تعویض ماشاریپوف در نیمه دوم

تعویض ماشاریپوف در نیمه دوم

کادرفنی و جواد نکونام تصمیم گرفتند تا قبل از نیمه دوم، ماشاریپوف را تعویض و مهرداد محمدی را به بازی بفرستند. آنها از افزایش آسیب دیدگی این بازیکن و دوری او از میدان با این کار جلوگیری کردند.

حالا خبر رسیده که مصدومیت ماشاریپوف در برخورد با لک به موضوع جدی تبدیل شده است. کادرپزشکی استقلال روند درمان نیز به سرعت مداوای این بازیکن را آغاز کرده است. حالا ولی حضور او در دیدار مقابل استقلال خوزستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هنوز معلوم نیست که او می‌تواند برای تیمش به میدان برود یا نه.

باید منتظر آزمایش‌های بیشتر و اعلام باشگاه استقلال ماند و دید که آیا کادر پزشکی استقلال مجوز حضور او در بازی برابر استقلال خوزستان را صادر خواهند کرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *