عصبانیت علی قلی زاده

عصبانیت علی قلی زاده از اتفاقات بازی انگلیس ، حالا او بسیار امیدوار است که بعد از جام جهانی در پنجره نقل و انتقالات قرار بگیرد. و اتفاق های خوبی برایش رخ دهد.

به گزارش سایت “ورزشی” بازیکن کاربلد و حرفه ای تیم ملی علی قلیزاده بازیکن تیم باشگاهی اسپورتینگ شارلوا نیز می باشد که تنها بازیکن این تیم در قطر است. حالا در ترکیه در ارودی باشگاهی به سر می برد.

ما سعی کرده ایم با او یک مصاحبه ای ترتیب دهیم در ادامه می توانید آن را بخوانید:

علی قلی زاده بر روی روزنامه های خارجی
علی قلی زاده

* سلام نظرت راجب این جام چطور بود علی جان؟

بازی خوبی بود! باور نمیکنم (می‌خندد). بنده در جام روسیه نیز حضور داشتم ولی متاسفانه بازی نکردم و اینبار شرایط برایم کاملا فرق داشت و در ترکیب اصلی بودم. فکر می کنم که از لحاظ شخصی و انفرادی خوب باز یکردم و در مجموعه می توانستیم عملکرد بهتری را ارائه دهیم. ما در بازی با آمریکا زیاد خوب بازی نکردیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم که هنوز هم می توانم بگویم یک تجربه عالی برای ما بود.

* به خصوص با پاس گل در برابر تیم ملی انگلیس و تقریباً دو گل مقابل ولز؟

بله خیلی حیف شد و اول برای گل آفسایدی که به ثمر رسید و بعد هم ضربه ای که به تیر دروازه برخورد کرد.

علی قلی زاده و مهدی طارمی
قلی زاده در آغوش طارمی

* این بیشتر از چیزهایی بود که انتظارش را داشتید؟

نه چون من واقعا قصد گلزنی داشتم و واقعا اینکار را می توانم انجام دهم و به آن ایمان داشتم. من یک بازیکن جوان هستم و فرصت زیادی دارم که در این زمینه تلاش می کنم جزو بهترین ها باشم.

* گلی که زدی مردود اعلام شد! آیا سریعا حس کردی که در آفسایدی؟

من به گلی که زدم شک کرده بودم و اصلا فکر نمی کردم که سردار توپی را برای من ارسال کند و همانطور که می دانید آزمون یکی از بزرگترین مهاجمان ایرانی است که در بایرلورکوزن توپ میزند. به نظر بنده پاس من یک پاس گل بود. فکر هم می کردم او می خواهد کار را تمام بکند و اصلا منتظر بودم که جشن بگیرم ولی او توپ را به من پس فرستاد.

بنده اصلا آمادگی دریافت پاس را نداشتم و در موقعیت بدی به سر بردم. قطعا من باید یک گل در جام جهانی بعدی به ثمر برسانم.(با خنده شدید)

* چرا از این بازی تعجب کردی؟

ما اصلا در قطر احساس غریبی نداشتیم و انگار در زمین و خانه خودمان بازی کردیم و هوادارهای ایرانی زیادی در ورزشگاه وجود داشتند. من در بازی با ولز و آمریکا حس خوبی داشتم و فضای خاصی حکم فرما بود. ما اصلا ثابت نمودیم که جایگاه خودمان را داریم و فقط یک امتیاز برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی برای اولین بار نیاز داشتیم که متاسفانه این میسر نشد. طارمی تلاش زیادی انجام داد و همه قصد خوشحالی مردم ایران را داشتیم.

علی قلی زاده در تمرینات تیم ملی
علی قلی زاده در تمرینات تیم ملی ایران

 

* آیا با شکست سنگین در مقابل انگلیس احساس نا امیدی و ضعف نکردید؟

اتفاق هایی که در این بازی رخ داد واقعا تعجب بر انگیز بود و آنها شش موقعیت گل زنی داشتند که همه را درون دروازه قرار دادند و این شاید سالی یکبار رخ دهد. اگر دوباره با آنها بازی کنیم قطعا شکست نخواهیم خورد. حداقل دیگر 6-2 نمی بازیم. هرچند ما نباید این موضوع را مخفی کنیم. آنها قوی تر از ما بودند و بعد از آن بازی دو فینال باقی ماند که اولی را بردیم و در بازی دوم نیز فقط یک گل می خواستیم.

* آیا عصبانیت علی قلی زاده از اتفاقات بازی انگلیس واقعیت دارد؟

بله بنده از آن بازی سنگین و شکست نامناسب بسیار ناراحت و عصبانی بودم.

* آیا این جام آینده شما را می تواند تغییر بدهد؟

قطعا از این موضوع هیچکس به غیر خدا خبر ندارد، ما با تمام وجود خود تلاش کردیم و اگر انشالله خدا بخواهد اتفاقی هم بیفتد، در ماه های بعدی رخ می دهد. از همه مهمتر فعلا می خواهم بر روی تیم خودم تمرکز کنم و به تیم های دیگر فکر نمی کنم. تمام تلاش خودم را برای شارلوا انجام می دهم.

 

علی قلی زاده در بازی تیم ملی کشور ایران
قلی زاده

* از کار با سرمربی جدید تیم باشگاهی خود می گویی؟

فلیچه مازو همانند یک پدر برای ما است و او جزو اولین مربی من در 2018 بود که زمانی من در اروپا ورود کردم و او را به عنوان یک مربی و انسان بزرگوار قدردان بودم. حالا بسیار خوشحال هستم که دوباره می توانم با او کار کنم. کاری خوب برای بازگرداندن تیم من به مسیر درست.

* بهترین موقعیت شما در بازی ها در سمت راست بود! در سیستم فعلی قبلا توسط ادوارد استیل معرفی شد و شما نقش زیادی در ایفای آن دارید و این صحیح است؟

هر سرمربی قطعا بهترین موارد را برای تیم خودش می خواهد و بنده هم همینطوری عمل می کنم و اگر او به من بگوید که باید سمت چپ بازی کنی، یا در جای دیگری باید قرار بگیری قطعا باید اینکار را انجام دهم و این قطعا بهترین پست من نیست و باید به تمام انتخاب های مربیان احترام گذاشت.

ستاره تیم ملی از اتفاقات بازی انگلیس عصبانی شد
عصبانیت علی قلی زاده از اتفاقات بازی انگلیس

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

منبع: دی‌اچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *