فوری؛ تیم بعدی مورینیو مشخص شد

هفته‌ی گذشته آ اس رم، جدایی سرمربی با سابقه‌ی خود ژوره مورینیو را تایید کرد. اما با گذشت فقط چند روز، تیم بعدی مورینیو مشخص شد.

تیم بعدی مورینیو مشخص شد

الشباب عربستان با ژوزه مورینیو به توافق نهایی رسیده است. مربی پرتغالی به‌زودی راهی ریاض خواهد شد.

به گزارش «ورزشی»، چند روز پیش بود که مورینیو از هدایت رم اخراج شد. دوباره طلسم سال سوم گریبان‌گیر آقای خاص شد. او مانند تاتنهام و یونایتد در فصل سوم حضورش از هدایت تیم کنار رفت.

مجموعه‌ای از نتایج ضعیف به خصوص شکست 3-1 در زمین میلان و دور شدن از سهمیه اروپایی، باعث شد تا باشگاه تصمیم به قطع همکاری با مورینیو را بگیرد. مورینیو در دو فصل گذشته بود رم را به لیگ اروپا رساند و این تیم را دو فصل پیش در لیگ کنفرانس قهرمان کرد.

مورینیو در تابستان پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی را بخاطر رم رد کرده بود. او بخاطر تیمش از پیشنهادهای هنگفت مولتی میلیون دلار دست کشید. ولی با جدایی ناگهان، او حالا می‌تواند با وجدانی آسوده راهی عربستان شود. با اعلام منابع صعودی، مورینیو پاسخ مثبتش را نیز به الشباب داده است.

مورینیو این بار در خاورمیانه

مورینیو این بار در خاورمیانه

طبق این گزارش، مربی پرتغالی به الشباب خواهد پیوست. بدین ترتیب او جایگزین ایگور بیسکان کروات خواهد شد. دومینیکو تیته، مدیر ورزشی باشگاه عربستانی، بعد از تماس تصویری با مورینیو مذاکره کرده و اعلام کرد که با او به توافق نهایی رسیده است. بدین ترتیب طی روزهای آینده، مورینیو راهی ریاضی خواهد شد. مطبوعات عربستان حتی از پروژه ورزشی بزرگ الشباب با مورینیو برای ورود به رقابت با بزرگان فوتبال عربستان خبر می‌دهند.

به این ترتیب ژوزه مورینیو سومین مربی پرتغالی در سوپرلیگ عربستان پس از ژسوس (الهلال) و لوئیس کاسترو (النصر) خواهد بود. در الشباب او کاراسکو، وینگر سابق اتلتیکو مادرید، را در اختیار دارد. او بزرگترین ستاره تیمی است که این فصل در میانه‌های جدول قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *