قهرمانی زنان بارسلونا در سوپرجام اسپانیا

گردوخاک کاتالانی با قهرمانی زنان بارسلونا در سوپرجام اسپانیا. زنان بارسلونا با شکست لوانته قهرمان سوپرجام شدند.

قهرمانی زنان بارسلونا در سوپرجام اسپانیا

زنان بارسلونا با پیروزی ۷-۰ برابر لوانته، فاتح سوپرکاپ اسپانیا شدند.  به گزارش «ورزشی»، تیم زنان بارسلونا پس از شکست ۴-۰ رئال مادرید در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا، به فینال این رقابت‌ها صعود کردند. دختران کاتالونیا در این بازی مقتدرانه و پرگل ۷-۰ پیروز و قهرمان سوپرجام شدند.

مثل همیشه بارسلونا دقایق ابتدایی را پر قدرت آغاز کردند. توپ و میدان از همان ابتدا در اختیار بارسلونا بود. در نهایت در دقیقه ۱۲ سالما پارایوئلو مهاجم جوان و گلزن تیم، گل اول را به ثمر رساند. لوانته نه تنها توانایی حمله، بلکه قدرت دفاع برابر قدرت بارسلونا را نیز نداشت. دقیقه ۲۴ هم گل دوم توسط کارولین هانسن شماره 10 بارسلونا به ثمر رسید.

تنها دو دقیقه بعد از ۲-۰ شدن بازی، گل سوم بارسلونا نیز به ثمر رسید. اونا باتیه، مدافع راست سابق منچستریونایتد موفق شد اختلاف را به ۳ گل برساند. بارسلونا دست بردار نبود. آنها تا پایان نیمه اول دو گل دیگر به ثمر رساندند.

در دقیقه ۳۶ ابتدا کارولین هانسن گل دوم خود و چهارم تیم را به ثمر رساند. سپس در دومین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول، پارایوئلو دبل کرد و نتیجه بازی را ۵-۰ کند.

نیمه دوم، بازی تمرینی-تفریحی!

نیمه دوم، بازی تمرینی-تفریحی!

نسخه لوانته که انگیزه زیادی برای بازی در اولین فینال خود داشت، در همان نیمه اول پیچیده شد. نیمه دوم برای بارسلونا بیشتر یک بازی تمرینی بود. در دقیقه ۵۴ بازی هانسن هت‌تریکش را کامل و گل ششم را وارد دروازه لوانته کرد.

اما این پایان کار نبود، آیتانا بونماتی، برنده توپ طلا و د بست زنان هم زخم دیگری بر پیکر بی‌جان لوانته زد. او در دقیقه ۵۷ گل هفتم آبی‌اناری‌ها را به ثمر رساند. آنها بقیه بازی هم موقعیت‌های زیادی داشتند ولی گل دیگری به ثمر نرسید. در پایان زنان بارسا با نتیجه ۷-۰ لوانته را شکست دادند و فاتح سوپرجام شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *