مصاحبه انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم!

لوئیس انریکه، سرمربی پاریس سن ژرمن، چشم به قهرمانی دوخته‌است. در این پست از ورزشی، مصاحبه انریکه درباره قهرمانی را خواهید خواند. این مربی کاتالونیایی ابراز امیدواری کرد تیمش با برد در بازی فردا به قهرمانی در فرانسه دست پیدا کند.

مصاحبه انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم!

به گزارش وبسایت “ورزشی“، پاری سن ژرمن فردا در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لو آور خواهد رفت.

پاریس سن ژرمن حالا با 69 امتیاز در صدر جدول حضور دارد. این تیم در صورت برد در مسابقه فردا می‌تواند فاصله با موناکو را به 13 امتیاز برساند. این اختلاف امتیاز برای تثبیت قهرمانی آن‌ها کافی خواهد بود.

لوئیس انریکه در نشست خبری قبل از این بازی در مورد وضعیت رندال کولو موآنی گفت: “من باور دارم این مهم است که در وقت نیاز کنار بازیکنان خود باشید. رندال کولو موآنی یک بازیکن درجه یک است. اما او اعتماد به نفس بالایی ندارد. ولی من در کنار او هستم. زمانی می‌توانم از بازیکنان حمایت کنم که خوب نباشند. من از بازی‌های کولو موآنی بسیار خوشحالم، اما معتقدم او می‌تواند بهتر از این عمل کند. حتما زمانی که این اعتماد به نفس را به دست بیاورد، پیشرفت بیش‌تری خواهد کرد.

مصاحبه انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم!

ترکیب تیم برای بازی قهرمانی‌؟

من به همین روش ادامه می‌دهم و بازیکنان را عوض می‌کنم، نیازی نیست کاملاً تغییر کنیم. چیزی که تغییر می‌کند این است که اگر فردا برنده شویم، رسما قهرمان خواهیم شد. دست‌یابی به این مهم در برابر هواداران اولویت اول تیم است.

وضشرایطعیت تیم؟

ما در شرایط خیلی خوبی به پایان فصل نزدیک می‌شویم. در شرایط آرمانی قرار داریم. تقریباً تمامی بازیکنان را در دسترس داریم. فقط کیمپمبه و ریکو حضور ندارند. همه بازیکنان فرصت بازی دارند، هواداران راضی‌اند. این یک پایان فصل جذاب پیش‌رو داریم.

تیم بهتر کار می‌کند؟

بله، اکنون آمادگی بیشتری نسبت به ماه فوریه داریم. اما این بخشی از یک روند کلی‌است. پاریس سن ژرمن از تابستان سال گذشته تغییرات بسیاری را تجربه کرده‌است. تغییراتی که مربوط به یک دوره و یک چرخه ساخت‌وساز است. و من مطمئنم که سال آینده ما حتی بهتر خواهیم بود.

وضعیت شما در پاریس سن ژرمن؟

همه مربیان روزهای خوب و بدی را در هر تیمی دارند. امیدوارم بتوانم با مربیان سایر تیم‌ها همدلی کنم. به خوبی می‌دانم که اگر پیروز نشویم، حتی از سوی کسانی که تمرین را ندیده‌اند، مورد انتقاد قرار خواهیم گرفت.

Pooria
27 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *