مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد

به اعلام نشریه کیکر آلمان، رم بند خرید 12.5 میلیون یورویی سردار آزمون را پرداخت نخواهد کرد. مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد. البته رم همچنان از شانس برای دائمی کردن قرارداد بازیکن ایرانی را دارد.

مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد

به گزارش وب سایت “ورزشی“، شب گذشته در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، سردار آزمون و آ اس رم به مصاف بایر لورکوزن رفتند. باشگاه اصلی سردار آزمون و باشگاهی که قرضب در آن توپ می‌زند.

رم بند خرید 12.5 میلیون یورویی سردار را دارد. البته به ادعای کیکر احتمالا این مبلغ را پرداخت نمی‌کند.

روز یکشنبه در تساوی 2-2 در ناپل، سردار آزمون برای اولین بار از هفته بیست و ششم سری آ در فوریه در ترکیب اصلی قرار گرفت. این بازیکن ایرانی پس از آسیب دیدگی از ناحیه ران در پیروزی 5-0 مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی در 21 مارس، برای دو دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل باشگاه اصلی خود از لورکوزن، در شرایط مسابقه قرار گرفته‌بود.

آزمون اکنون تا انتهای فصل و با آمادگی کامل در دسترس است. او ممکن است رم را برای نگه‌داشتن خود متقاعد کند. رمی‌ها نیز اساسا دوست دارند ستاره ایرانی را حفظ کنند. اما با شرایطی خاص.

در واقع دانیله ده روسی، مربی رم، از آزمون راضی است و او را بازیکنی مهم می‌داند. اخیرا آاس اسپانیا ادعا کرده بود که سردار گزینه خرید 12.5 میلیون یورویی دارد . بندی که تا انتهای ژوئن قابل فعال‌سازی است. اما ممکن است رم از این کار سرباز زند.

مبلغ قرارداد سردار، مشکل اصلی رمی‌ها

مبلغ قرارداد سردار، مشکل اصلی رمی‌ها

به عنوان پیش نیاز انتقال آزمون، رم اول باید در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور پیدا کند. اما تیم پایتخت‌نشین هنوز برای رتبه‌ی پنجم لیگ می‌جنگد. البته حتی اگر آنها به لیگ قهرمانان برسند نیز رم این بند را فعال نخواهد کرد. آزمون بعد از دوران سختی در لورکوزن به صورت قرضی راهی رم شد. این فصل با فقط سه گل در 20 بازی سری آ نمی‌تواند رم را برای پرداخت 12.5 میلیون یورو متقاعد کند. هرچند تاثیرگذاری او و محبوبیتش در تیم تا حدودی جای پایش را در این تیم محکم کرده‌است. البته ماندن او بستگی به موافقت لورکوزن برای کاهش مبلغ درخواستی دارد.

مدیران رم سعی خواهند کرد در بدترین شرایط و در صورت درخواست مربی برای حفظ سردار، مبلغ دائمی‌سازی قرارداد را کاهش دهند. بایرلورکوزن نیز دیگر برای حفظ این بازیکن 29 ساله که قراردادش تا سال 2027 اعتبار دارد، برنامه‌ای ندارد. بنابراین احتمالاً با پیشنهاد کاهش مبلغ موافقت خواهد کرد.

انتظار می‌رود اولین بحث‌ها پس از اتمام دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی انجام شود. از آنجایی که سایر طرف‌های علاقه‌مند مانند سویا، لیون یا باشگاه‌های کوچک‌تر سری آ، توان پرداخت بند خرید او را ندارند، رم فشار رقابتی حس نمی‌کند. لذا در صورت موافقت آن‌ها، سردار ممکن است در تیم بماند.

این شرایط البته ممکن است عوض شود، یه این ترتیب که سردار در دو بازی نیمه نهایی خودش را نشان دهد. او دیشب در شکست 2-0 رم نتوانست گلزنی کند ولی هنوز یک بازی برگشت باقی مانده است. آنچه مسلم است اینکه، در حال حاضر نه رم و نه لورکوزن سردار را نمی‌خواهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *