اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

مهاجم جدید منچستر یونایتد کیست؟ کودی گاکپو مهاجم پی اس وی آیندهوون یکی از معدود بازیکنان مهاجم منچستریونایتد که به او علاقه مند است. حرکت برای دفاع راست به احتمال زیاد به جدایی آرون وان بیساکا بستگی دارد. جیدون سانچو از حمایت کامل باشگاه برخوردار است زیرا او قصد دارد به اوج آمادگی جسمانی و ذهنی بازگردد.

منچستریونایتد در آستانه نقل و انتقالات ژانویه به بازیکنان رو به جلو و مدافعان راست نگاه می کند – اما احتمال زیادی وجود دارد که آنها در ماه آینده کسی را به خدمت نگیرند.

کودی گاکپو، مهاجم پی اس وی آیندهوون، یکی از معدود بازیکنان مهاجمی است که یونایتد به او علاقه مند بوده است.

گاکپو در جام جهانی تحت تاثیر قرار گرفت و سه گل برای هلند در قطر به ثمر رساند، قبل از اینکه آنها در مرحله یک چهارم نهایی توسط آرژانتین در ضربات پنالتی حذف شوند.

یونایتد نسبت به ارزیابی های غیرواقعی که در ماه ژانویه روی اهداف بالقوه قرار می گیرد محتاط است – به ویژه پس از جام جهانی.

مارسل برندز، مدیر فوتبال PSV می گوید هر معامله ای برای این بازیکن 23 ساله “باید یک رکورد انتقال” برای باشگاه Eredivisie باشد.

اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، پس از جدایی کریستیانو رونالدو در ماه گذشته، گفته است که یونایتد می خواهد یک مهاجم بیاورد، اما “فقط زمانی که بازیکن مناسب را پیدا کنیم”.

منچستریونایتد همچنین تعدادی از مدافعان راست را زیر نظر دارد، اما انتقال یکی از آنها احتمالا به جدایی آرون وان بیساکا بستگی دارد.

وان بیساکا در برنامه‌های تن هاگ نبوده است، زیرا در تمام فصل با قرارداد این بازیکن 25 ساله در تابستان 2024، چهار دقیقه بازی کرده است، اگرچه باشگاه گزینه‌ای برای تمدید یک سال دیگر دارد.

یونایتد در تابستان بیش از 200 میلیون پوند خرج کرد و از رعایت قوانین FFP آگاه است.

اگر یک هدف بلندمدت در پنجره در دسترس نباشد، انتقال قرضی منتفی نیست، اما تمرکز اصلی یونایتد در نقل و انتقالات همیشه در پنجره تابستانی بوده است.

سانچو از باشگاه حمایت کامل دارد

تن هاگ فاش کرده است که جیدون سانچو در حالی که دور از تیم اصلی یونایتد تمرین می کند، “در وضعیت آمادگی جسمانی مناسب” قرار نداشته است.

سانچو در اردوی تمرینی میان فصل یونایتد به اسپانیا در این ماه نامیده نشد.  تن هاگ اعتراف کرده است که نگرانی های تناسب اندام او پشت این تصمیم است.

جیدون سانچو در این فصل برای یونایتد سه گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است
سانچو از باشگاه حمایت کامل دارد

ملی پوش انگلیسی که پس از انتخاب شدن در یورو 2020 از ترکیب گرت ساوتگیت در جام جهانی کنار گذاشته شد. در هلند دور از ترکیب اصلی با مربیانی که تن هاگ توصیه می کند تمرین می کند.

یونایتد به همکاری با سانچو ادامه می دهد. تا او را در سریع ترین زمان ممکن به میدان بازگرداند.

سانچو از حمایت کامل باشگاه برخوردار است. زیرا قصد دارد به اوج آمادگی جسمانی و روحی بازگردد. اما تن هاگ مقیاس زمانی برای بازگشت مهاجم ارائه نکرده است.

آخرین اخبار و حواشی فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
15 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *